کد خبر ۶۲۳۹۷ انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴

50000 زائر غیرایرانی اربعین حسینی در موکب مصلی قم اسکان داده می‌شوند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته قرار است اربعین امسال همانند سال گذشته یک موکب در استان قم برپا می‌شود و 50 هزار غیرایرانی را در مصلی اسکان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام حسین احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات جلسه ستاد تسهیلات زائران اربعین که در تالار امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مراسم اربعین حسینی در عراق اظهار داشت: 54 موکب توسط استان قم در مراسم اربعین امسال برپا می‌شود. 4 موکب در شهر مهران مابقی بین راه نجف و کربلا و سامرا و کاظمین برپا می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است همانند سال گذشته یک موکب در استان قم برپا می‌شود و 50 هزار غیرایرانی را در مصلی اسکان دهد.

احمدی بیان کرد: این موکب با کمک هلال‌احمر استان و سپاه علی بن ابیطالب (ع) و استانداری و فرمانداری در مصلی برپا می‌شود که کار اسکان و تغذیه را انجام می‌دهد.

وی خاطر‌نشان کرد: سال گذشته برای مراسم اربعین حسینی بیش از 200 کامیون از کمک‌های مردمی از استان قم به عراق اعزام شد، امسال نیز همین پیش‌بینی وجود دارد و در کنار کار تغذیه و اسکان با هماهنگی کارگروه فرهنگی و بعثه مقام معظم رهبری فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com