کد خبر ۶۲۴۰۲ انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰

روند ارائه ارز 4200 تومانی برای فعالیت‌های تولیدی ضعیف است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: تامین ارز در خرید مواد اولیه از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان در قم است و مشکلاتی جدی برای تولید به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار ایسنا، محمود سیجانی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسه امام جواد(ع) استانداری قم عنوان کرد: حمایت دستگاه‌های دولتی از تولید، پشتوانه مهمی در ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: امروز تولیدکنندگان و صنعت گران در استان قم با مشکلات جدی در روند تولید مواجه هستند.

روند ارائه ارز 4200 تومانی برای فعالیت‌های تولیدی ضعیف است

وی اظهار کرد: تامین ارز در خرید مواد اولیه از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان در قم است و مشکلاتی جدی برای تولید به وجود آورده است، از طرفی روند ارائه ارز 4200 هزارتومانی برای فعالیت‌های تولیدی ضعیف است.

سیجانی بیان کرد: متاسفانه تامین ارز مشکلی جدی در صنعت به شمار می‌رود و بسیاری از واحدهای صادراتی را نیز با موانع جدی مواجه ساخته است.

وی با بیان این‌که تاکنون 78 مصوبه در خصوص ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در قم عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: به طور کلی در 1 جلسه تعداد 160 مصوبه به تصویب رسید و تلاش می‌کنیم سایر مصوبات نیز عملیاتی شود.

وی پیرامون تعامل بانک‌ها با تولیدکنندگان افزود: برخی از بانک‌ها به تعهدات خود جامه عمل پوشانده‌اند، اما وضعیت ۱۴ پرونده دریافت تسهیلات رونق تولید در بانک‌های قم مشخص نیست و تولیدکنندگان متقاضی در سردرگمی به سر می‌برند.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com