کد خبر ۶۲۴۶۳ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵

دانلود نقشه قم گوگل مپ + PDF

نقشه قم را از سایت باشگاه خبرنگاران جوان دانلود کرده و با خیالی راحت سفر کنید. یک نقشه کامل از قم می تواند باعث صرفه جویی در زمان و وقت شما شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانلود نقشه قم گوگل مپ + PDFقم یکی از کلان شهرهای ایران است که در نزدیکی پایتخت کشورمان تهران قرار دارد. جمعیت زیاد استان قم آن را در رتبه هفتم پرجمعیت ترین شهر، قرار داده و بالاترین نرخ رشد جمعیت را شامل می شود.

کمتر کسی ممکن است که سفر به پایتخت مذهبی ایران را تجربه نکرده باشد. علاوه بر جمعیت خود استان، زائران و مسافران این شهر ترافیک سنگینی در آن ایجاد می کنند. اگر قصد سفر به قم را دارید به شما توصیه می کنیم نقشه قم را تهیه کنید. چرا که جمعیت زائران این شهر شما را سردرگم خواهد کرد. حتی اگر ساکن قم هستید، باز هم "نقشه قم" به کمک شما خواهد آمد تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید. عصر تکنولوژی این امر را خیلی راحت می کند. تلفن های همراه هوشمند و اندروید در صورت دسترسی به اینترنت کار شما را آسان خواهد کرد. با ما همراه شوید تا شما را با نقشه کامل قم، جزئیات خیابان ها، معابر آن و چگونگی دسترسی به آن آشنا کنیم.

نقشه قم در گول مپ google maps

سفر به مکان های مذهبی حال و هوای دیگری دارد. مسافران دوست دارند علاوه بر زیارت، مکان های زیبای شهر را بشناسند. قم یکی از شهرهای مهم ایران است که همه ساله زائران زیادی به خود می بیند. اگر می خواهید هم زیارت هم تفریح خوبی را تجربه کنید، توصیه ما به شما تهیه نقشه قم است. چگونه و چطور؟ اینترنت همراه شماست تا نقشه شهر را در دستانتان قرار دهد. برای این منظور باید برنامه نقشه گوگل را در گوشی اندروید نصب نمایید. حال با جستجوی شهر مورد نظر، نقشه آن با جزئیات کامل در دسترس شماست. گوگل مپ مزایای زیر را ارائه می‌دهد:

بعد از نصب این برنامه، به منظور جستجو حتماً اینترت خود را فعال نگه دارید با تایپ اسامی خیابان ها و مراکز مورد نظر به راحتی می توانید به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید مکان ها براساس نوع کاربری دسته بندی شده است مانند مراکز درمانی، آموزشی، تفریحی، تاریخی و ... بزرگنمایی نقشه با همراه جزئیات قابل قبول نقشه به راحتی در جهات مختلف قابلیت چرخش دارد نمایش به صورت سه بعدی است نمایش مکان فعلی شما در این نرم افزار امکان پذیر است نمایش نقشه به صورت انیمیشن متحرک بوده و با حرکت شما در طول مسیر نمایش داده می شود. نمایش سمت قبله، اوقات شرعی نقشه قم به صورت فایل PDF

یکی از روش های دیگر برای تهیه نقشه قم، به صورت پی دی اف است. نقشه PDF مسیرهای اصلی و مهم شهر قم را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مزیت های مهم آن، عدم نیاز به اینترنت برای استفاده است. نسبت به نقشه های دیگر کاربرد آن آسان بوده و شما را سردرگم نخواهد کرد.

دانلود نقشه قم گوگل مپ + PDF

  نقشه قم برای گوشی های موبایل

عصر تکنولوژی خدمات متنوعی به کاربران ارائه می دهد. یکی از این وسایل سودمند گوشی های اندروید است. اکثر موبایل های اندروید مجهز به سیستم GPS برای مسیریابی هستند. اما به منظور استفاده بهینه از آن لازم است، نرم افزار مربوط به نقشه مسیریابی در گوشی موبایل موجود باشد. شما به راحتی می توانید این نرم افزار را از اینترنت دانلود نمایید.  این نرم افزار امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

بعد از نصب این برنامه، به منظور جستجو به اینترنت نیاز ندارید با تایپ اسامی اماکن و مراکز مورد نظر در نقشه قم به راحتی می توانید به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید اماکن براساس نوع کاربری دسته بندی شده است مانند مراکز درمانی، آموزشی، تفریحی، تاریخی و ... تمامی جستجوها در حافظه نرم افزار موجود است بزرگنمایی نقشه با همراه جزئیات دقیق استفاده از مکان نمای GPS بدون نیاز با اینترنت نمایش به صورت سه بعدی است نمایش مکان فعلی شما در این نرم افزار امکان پذیر است نمایش نقشه به صورت انیمیشن متحرک بوده و با حرکت شما در طول مسیر نمایش داده می شود نمایش نزدیک ترین بیمارستان، داروخانه، مسجد، مراکز امنیتی کاملترین نرم افزار مسیر یاب برای ایران + دانلود نقشه قم به صورت آنلاین

جمعیت زیاد و ترافیک شهرهای مذهبی ناشی از ازدحام مسافرین یکی از معضلات زندگی در این مراکز است. داشتن اطلاعات کافی از مسیرهای اصلی و مراکز صنعتی، آموزشی کمک بزرگی می تواند باشد برای آن دسته از افرادی که قصد دارند، در کوتاه ترین زمان ممکن به کارهای روزمره خود برسند. حتی اگر ساکن شهر قم هستید، داشتن نقشه کمک دست شما خواهد بود. یکی از مهم ترین کاربردهای نقشه یافتن مسیرهای مورد نظر در بهترین حالت ممکن است. نقشه قم به شما کمک می کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید و نگران دیر رسیدن ها نباشید. تنها ابزار لازم داشتن گوشی هوشمند، تبلت و دسترسی به اینترنت است. بدون اینکه نیاز به نرم افزار خاصی داشته باشید به سادگی می توانید نقشه قم را به صورت آنلاین نگاه کنید.

دانلود نقشه قم گوگل مپ + PDF

 

نقشه شهر قم را از اینجا دانلود کنید

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com