کد خبر ۶۲۵۱۳ انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۱

قم|غیاثی هدایت نماینده لیگ یکی قم را پذیرفت

وحید غیاثی به‌عنوان سرمربی هدایت نماینده دسته اولی فوتسال قم را پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، فصل گذشته یکی از نمایندگان لیگ برتری فوتسال استان که هیئت قم نام داشت به لیگ یک سقوط کرد تا در فصل جدید به‌عنوان نماینده لیگ یکی به مصاف حریفان برود.

در هفته گذشته مذاکرات واگذاری این تیم به بخش خصوصی نتیجه داد و موسسه فرهنگی، ورزشی الماس شهر به‌عنوان اسپانسر تیم معرفی شد تا نماینده قم را همه با نام الماس شهر بشناسند.

این در شرایطی است که حامی مالی جدید تیم موظف شده است، ضمن تأمین منابع مالی تیم انتخاب بازیکن و کادر فنی به عهده مجموعه الماس شهر خواهد بود و بنا بر قرارداد منعقدشده در صورت سقوط به لیگ دسته دوم، این موسسه مکلف به خرید یک امتیاز لیگ یکی برای قم خواهد بود.

اما در نخستین اقدامی که از سوی حامی جدید صورت گرفت، انتخاب سرمربی جدید تیم بود که بنا بر تصمیم مدیرعامل تیم سید وحید غیاثی به‌عنوان سرمربی تیم الماس شهر انتخاب شد و در روزهای آتی تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

غیاثی که در جرگه مربیان با دانش استان قم محسوب می‌شود، سابقه صعود با تیم آتلیه طهران به لیگ برتر را در کارنامه دارد و به نظر می‌رسد در صورت فراهم کردن امکانات امسال نیز موفق باشد.

در حالی‌که تاکنون زمان برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های مشخص نشده است، اما شنیده‌شده در نیمه نخست شهریورماه این بازی‌ها استارت خواهد خورد و نمایندگان قم کمتر از 80 روز تا آغاز مسابقات فرصت دارند.

اما نکته قابل‌تأملی که امسال برای فوتسال قم رخ خواهد داد، حضور بازیکنان جوان فصل گذشته هیئت قم است که در لیگ برتر توپ زدند و در فصل جدید لیگ یک قطعاً با کوله باری از تجربه به میدان خواهند رفت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com