کد خبر ۶۲۵۴۴ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۳
مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

افتتاح نمایشگاه فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دهه کرامت

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در دهه کرامت شاهد افتتاح دائمی نمایشگاه فرهنگی و هنری این آستان مقدس در صحن حضرت صاحب الزمان(عج) خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد بهشتی امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های دهه کرامت اظهار کرد: این دهه در چند سال اخیر به عنوان یکی از دهه‌های شاد مذهبی مطرح شده است. در برگزاری دهه کرامت کوتاهی کردیم، باید همان گونه که در ایام عزای اهل‌بیت(ع) پرشور عزاداری می‌کنیم، در دهه‌هایی همچون دهه کرامت به برگزاری برنامه‌های شاد بپردازیم.

وی ادامه داد: صبح روز میلاد حضرت معصومه(س)، مراسم افتتاحیه جشنواره امام رضا(ع) در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد، همچنین اجتماع بانوان فاطمی هم در دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: همایش طوبای کرامت برای تجلیل از قرآن آموزان مرکز قرآن و عترت حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت برگزار می‌شود، همچنین در این دهه شاهد برگزاری نمایشگاهی در صحن فاطمی خواهیم بود.

بهشتی با اشاره به نمایشگاه فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: در دهه کرامت شاهد افتتاح دائمی این نمایشگاه در صحن حضرت صاحب الزمان(عج) خواهیم بود و در این نمایشگاه آثار مختلف فرهنگی و هنری عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین اجتماع مردمی هیأت‌های مذهبی در عصر روز میلاد حضرت معصومه(س) در صحن امام رضا(ع) در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: برنامه ویژه ای برای دختران با عنوان جشن بزرگ دختران آفتاب به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

بهشتی با اشاره به برگزاری جشنواره مردمی کرامت اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال با هدف ترویج برنامه‌های مردمی برای بزرگداشت دهه کرامت برگزار خواهد شد، بزرگداشت این دهه باید مردمی باشد.

وی ادامه داد: خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قالب سفیران کرامت در دهه کرامت به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند، همچنین در دهه کرامت شاهد آزادی بانوان زندانی جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: نشست تخصصی توریسم و مهدویت در دهه کرامت در شهر قم برگزار می‌شود، همچنین با هماهنگی با جامعه المصطفی برنامه‌های جشن دهه کرامت در مراکز اسلامی در سراسر جهان برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com