کد خبر ۶۲۶۴۳ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
در دو بخش کاتا و کومیته؛

نفرات برتر در لیگ کاراته وان ایران مشخص شدند

لیگ کاراته وان پسران روز گذشته در سالن شهید همت تهران برگزار شد و تیم ها و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مرحله لیگ کاراته وان پسران روز جمعه 8 تیرماه در سالن شهید همت تهران(چهاردانگه) برگزار شد و نفرات برتر دو بخش کاتا و کومیته مشخص شدند.

در بخش نوجوانان

در کاتای انفرادی، امیرحسین معین الدین از کرمان عنوان اولی را بدست آورد. آکام خندانی از کردستان دوم شد.میلاد ملک پور از کرمان و رضا پوردهقان از کرمان سوم شدند.

وزن 47-کیلوگرم، محمدرضا سواری از اصفهان اول شد. حمیدرضا مهدی پور از تهران در مکان دوم ایستاد.سیدمحمدامین صالحی از گیلان و علی زینلی از قزوین مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.

وزن 52-کیلوگرم، امیررضا برزویی از کرمانشاه در مکان اول ایستاد.محمدجواد صفری از کرمانشاه دوم شد. امیرعباس بیک محمدلو از تهران و سینا ودیعتی از کرمان سوم شدند.

وزن 57-کیلوگرم، محمدحسین شیرصفت از فارس اول شد.محمدجواد نصاران زاده از فارس در رده دوم ایستاد.علی ابراهیمی از تهران و معراج محمدی از قزوین سوم شدند.

وزن 63-کیلوگرم، محمدطاها مهدی زاده از مازندران اول شد. محمد مهدی پارسا از لرستان در مکان دوم ایستاد.محسن دانه از تهران و متین محمدی یوسف آباد از خراسان رضوی سوم شدند.

وزن 70-کیلوگرم، نیما خادمی نیا از کرمانشاه اول شد.مصطفی غلامی از تهران در مکان دوم قرار گرفت.پرهام اسدی فر از کرمان و متین باقری از تهران سوم شدند.

وزن 70+کیلوگرم، محمدسروش محمدی از تهران در مکان اول ایستاد. احد اسدی از کرمان رتبه دومی را کسب کرد.محمدرضا محمدخانلو از تهران و صادق زارع پائئین کولایی از مازندران سوم شدند.

در بخش جوانان

کاتای انفرادی، احمدرضا محمودی از تهران اول شد.متین زارع از تهران درمکان دوم ایستاد.سیدمجید وکیلی از قم و محمدصدرا شیذری از آذربایجان شرقی سوم مشترک شدند.

کاتای تیمی،باشگاه مقدم با ترکیب پوریا فرزانه، امیررضا عزیزی، امیرحسین پناهی اول شد.چای رفاه لاهیجان با ترکیب حسن صالحی،علی محمودی و امیرپورمیرزا در مکان دوم ایستاد. تیم های باشگاه شاهین با ترکیب محمدصدرا شیذری، مهدی شاهین و امیررضا کرمی و آسو کردستان با ترکیب آکام خندانی، اشکان رحیمی و دیار محمدی مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.

وزن 55-کیلوگرم، علیرضا رمضانی از مازندران، مرتضی کریمی از البرز، پوریا اقدسی از البرز و امیرحسین علیپور از گیلان به ترتیب اول تا سوم مشترک شدند.

وزن 61-کیلوگرم، علیرضا حیدری از مرکزی اول شد. حسین خدری از قم در مکان دوم ایستاد.سعید رمضانی از قزوین و عرشیا فیض از کرمانشاه سوم شدند.

وزن 68-کیلوگرم، علیرضا رضایتی از فارس در مکان نخست قرار گرفت. کوروش زیگلری از فارس دوم شد. محمدصالح فارسی از تهران و محمدمهدی گرایلی از مازندران سوم شدند.

وزن 76-کیلوگرم، امیر اسلامی از خراسان رضوی اول شد. علی توکلی از تهران بر سکوی دوم ایستاد.سیدطاها حسینی از مازندران و محمدمهدی مهاجری از کرمان مشترکاً سوم شدند.

وزن76+ کیلوگرم، محمدهادی طاهری از مرکزی در مکان نخست قرار گرفت.محمد برون از خوزستانعنوان دومی را کسب کرد.محمد سینا عبدالحسینی از قم و دانیال علیجانی از کرمانشاه سوم شدند.

در جدول رده بندی

1-تهران با 3 طلا- 4 نقره و 5 برنز

2-فارس با 2 طلا- 2 نقره

3-کرمانشاه با 2 طلا- یک نقره – 2 برنز

4-مازندران با 2 طلا- 3 برنز

5-مرکزی با 2 طلا

6-کرمان با یک طلا- یک نقره- 5 برنز

7-خراسان رضوی با یک طلا- یک برنز

8-اصفهان با یک طلا

9-گیلان و قم با یک نقره – 2 برنز

10-البرز و کردستان با یک نقره – یک برنز

11-خوزستان و لرستان با یک نقره

12-قزوین با 3 برنز

13-آذربایجان شرقی با 2 برنز

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com