کد خبر ۶۲۷۲۳ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد:

سارقی که به بهانه زیارت حضرت معصومه(س) طعمه خود را مسموم می‌کرد

متهم به بهانه زيارت با سوژه خود داخل حرم حضرت معصومه(س) رفته و پس از جلب اعتماد طعمه اقدام به دادن نسکافه آغشته به مواد خواب آور وی را بيهوش و خودرو را به همراه ساير اموال سرقت میکند و راننده را در بيابان هاي اطراف قم رها می کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق به عنف خودرو به روش مسمومیت و اعتراف وی به ۱۵ فقره سرقت داخل استان قم، خبر داد.

آنچه پیش روی شماست، اظهارات سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم به نقل از روابط عمومی پلسی قم در خصوص این پرونده می‌باشد.


با وقوع سرقت به عنف خودرو به روش مسموميت از رانندگان مسافر کش توسط فردی که در مناطق مختلف پایتخت، خودروی رانندگان تاکسی را به مقصد قم به صورت دربستی کرايه کرده، موجب شد تا شناسايی و دستگيری سارق با جدیت در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گيرد


متهم پس از حضور در شهر قم به بهانه زيارت با سوژه خود داخل حرم حضرت معصومه(س) رفته و پس از جلب اعتماد کامل شاکی اقدام به دادن نسکافه آغشته به مواد خواب آور وی را بيهوش و خودرو را به همراه ساير اموال از قبیل وجوه نقد،کارت عابر بانک شاکی را سرقت و پس از اخذ رمز کارت وی در مراحل اوليه بيهوشی تمامی وجوه موجود در کارت را خالی و راننده را در بيابان هاي اطراف قم و شهرستان های دیگر رها می کرد.


با انجام یکسری تحقیقات پلیسی، مشخص شد نامبرده از افراد سابقه دار و حرفه ای بوده که قبلاً نیز در امر این گونه سرقت ها در استان های دیگر نیز فعالیت داشته است.


با عنايت به اهميت موضوع اقدامات پلیسی و اطلاعای لازم انجام که در نهايت سارق مورد نظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و نهایتاً با ارائه دلايل و مستندات،به۱۵ فقره سرقت به روش مسمومیت اعتراف کرد.


سارق به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.


تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم برای شناسایی سایر مالباختگان در این زمینه همچنان ادامه دارد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com