کد خبر ۶۲۷۷۹ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

صرفه جویی در منابع انرژی در دستور کار مسئولان قم باشد

معاون استاندار قم با اشاره به لزوم صرفه جویی در منابع انرژی گفت: موضوع صرفه جویی باید در دستور کار جدی مسئولان استان قرار گیرد و اگر مدیری در این زمینه کم کاری می‌کند باید با او برخورد شود.

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: همگرایی و انسجام ملی اگر دچار خدشه شود معبر نفوذ دشمنان است و در استان قم نیز شاهد همدلی و هم افزایی مسئولین هستیم.

وی با بیان اینکه جریانی در کشور با جنگ روانی قصد دارد اعتماد مردم را به نظام تضعیف کند، بیان کرد: امروز هدف دشمنان بازار و اصناف است و می‌خواهند این قشر را در تقابل با نظام قرار دهند و با ایجاد التهاب آستانه تحمل آنان را بشکند و این مسیر به اهداف خود برسند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم تصریح کرد: مشکلات اصناف باید از مجاری قانونی دنبال شود و در عین حال اصناف نیز مسئولیت‌هایی دارند که با حفظ آرامش باید به مأموریت‌های خود بپردازند.

غصنفری با اشاره به لزوم صرفه جویی در منابع انرژی ادامه داد: موضوع صرفه جویی باید در دستور کار جدی مسئولان استان قرار گیرد و اگر مدیری در این زمینه کم کاری می‌کند باید با او برخورد شود.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف کنندگان در استان قم شرایط خوبی دارد، عنوان کرد: 4 دستگاه اجرایی با کسب 100 امتیاز بعد از استان تهران دومین استان برتر انتخاب شدند و امروز به نمایندگی از 24 دستگاه لوح تقدیر استانی دریافت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم خاطر نشان کرد: طرح اجرای میز خدمت در برخی از ادارات استان قم اجرا شده است که این طرح می‌تواند در رسیدگی به مشکلات مردم کمک کند و امروز شرایط اقتضا می‌کند که وقت بیشتری را برای حل مشکلات مردم در نظر بگیریم.

سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم نیز در این جلسه گفت: استان قم جزو استان‌های برتر از نظر امنیتی و جزو پنج استان برتر است که شرایط بسیار مطلوبی در کشور دارد.

وی بیان کرد: امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم و باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم.

هاشمی عنوان کرد: ایجاد امنیت در استان نتیجه هم افزایی و همدلی دستگاه‌های نظامی و امنیتی قم و در رأس آن شورای تأمین استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم خاطرنشان کرد: امیدواریم در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست‌های دولت تدبیر و امید و در راستای خدمت رسانی به مردم استان قم همت کنیم و امید است که با تلاش و همدلی مسئولان و مردم این شرایط حساس کشور پشت سر گذاشته شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com