کد خبر ۶۲۸۱۰ انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹
آخرین وضعیت پروژه آیت‌الله بروجردی قم؛

وعده افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی در دهه کرامت

معاون شهردار قم با اشاره به مراحل پایانی کار پیمانکاری پروژه آیت الله بروجردی که بیش از 95 درصد تکمیل‌شده است، گفت: این پروژه همزمان با دهه کرامت افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبــرقـم (قم‌نا)، پروژه آیت‌الله بروجردی ازجمله طرح‌های کلان عمرانی شهر قم به شمار می‌رود که متصل‌کننده شهرک پردیسان به بلوار جمهوری و به‌تبع آن بلوار پیامبر اعظم(س) و مرکز شهر خواهد بود.

وعده افتتاح این پروژه مهم چندین بار است که به دلایل مختلف به تعویق افتاده است و پروژه‌ای که قرار بود در پایان سال 96 در دسترس مردم باشد، در سال جاری نیز با چند وعده ازجمله افتتاح در اردیبهشت‌ماه، انتهای خردادماه روبرو شد که به نظر می‌رسد این بار با تکمیل نقاط اتصالی در میانه بلوار باید شاهد بهره‌برداری آن همزمان با دهه کرامت باشیم.

لازم به ذکر است ترافیک سنگین در اکثر ساعات روز از حدفاصل میدان ارتش و تا ابتدای شهرک قدس و حتی بوستان علوی نه تنها مشکل ساکنین پردیسان است، بلکه تبدیل به مشکل بزرگتری برای دیگر شهروندان قمی شده است.

 

معاون فنی و عمرانی شهردار قم در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار داشت: کار پیمانکاری این پروژه بیش از 95 درصد تکمیل‌شده است و همزمان با دهه کرامت افتتاح خواهد شد.

علیرضا قاری‌قرآن اتصال تلاقی‌های شهرک قدس و کمربندی پردیسان با این پروژه را از عوامل تأخیر این طرح دانست و افزود: معارضینی برای این تقاطع وجود داشت که نیازمند هماهنگی‌های بیشتر با مرکز بود که پس از تأیید عملیات عمرانی آن آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیارد تومان هزینه روشنایی این پروژه شده است و به حدود 5.5 کیلومتر این مسیر برق‌رسانی صورت گرفته است و انشاءالله مسیر همراه با روشنایی افتتاح می‌شود.

 

پایگاه اطلاع رسانی خبــرقـم (قم‌نا)، در گزارش های متعددی به مشکلات ناشی از عدم بهره برداری از این پروژه مهم شهری برای شهروندان اشاره کرده بود.

حال با وعده جدید شهرداری قم منتظر هستیم تا در دهه کرامت، شاهد بهره بردای و افتتاح بلوار آیت الله بروجردی باشیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com