کد خبر ۶۳۰۲۶ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۸

مشت‌زنان برتر کشور در قم ‌مشخص شدند

رئیس هیئت بوکس استان قم از پایان مسابقات قهرمانی کشور این رشته به میزبانی قم خبر داد.

مجید عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: فدراسیون در راستای پشتوانه سازی برای تیم ملی بوکس کشور را به شش منطقه تقسیم کرده که هر منطقه برترین‌های خود را در اختیار دارد.

رئیس هیئت بوکس استان قم افزود: بوکسوران برتر هر منطقه به‌عنوان بازیکنان تیم ملی محسوب می‌شوند که پس از برگزاری اردوهای انتخابی مختلف به‌عنوان ترکیب اصلی عازم مسابقات خواهند شد.

وی با بیان اینکه استان قم در منطقه یک کشور قرارگرفته است، گفت: در این منطقه استان‌های تهران،توابع تهران، البرز، قزوین، مرکزی و قم حضور دارند که تمام این استان‌ها از قدرت‌های این رشته در کشور به‌ حساب می‌آیند.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی کشور منطقه یک به میزبانی قم برگزار شد، بیان کرد: در این دوره از مسابقات 44 مشت‌زن از استان‌های منطقه یک برای حضور در بازی‌های انتخابی تیم ملی به روی رینگ رفتند تا چهره افراد برتر مشخص شود.

وی با بیان اینکه این پیکارها شب گذشته در خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله به پایان رسید، عنوان کرد: در پایان این ماراتن دو روزه در مجموع تیمی استان تهران به مقام قهرمانی رسید، توابع تهران نیز دوم شد و استان قم که میزبان این دوره بود به جایگاه سومی بسنده کرد.

رئیس هیئت بوکس استان قم درباره مدال‌های مشت‌زنان قمی توضیح داد:علی مرادی سپهر صاحب گردن‌آویز طلا شد، حسین جدی به‌عنوان نایب قهرمانی رسید و مجید انصاری، سهراب نشین و علی گودرزی سوم شدند.

عباس‌زاده تصریح کرد: افراد برتر این دوره از مسابقات جهت شرکت در پیکارهای انتخابی تیم ملی 25 تیرماه عازم اردبیل خواهند شد.‌

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com