کد خبر ۶۳۰۷۷ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۴

ترامپ آرزوی شیطانی خود را به گور می برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی با دشمنان قرار گرفته ایم و همه دشمنان و بدخواهان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ایجاد ناامنی و هرج و مرج در کشورمان دور هم جمع شده اند.
وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار نشود، خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولان باید با مواضع انقلابی و تدابیر حکیمانه در میانه میدان باشند و اقتصاد مقاومتی و استفاده از همه توانمندی ها و ظرفیت های داخلی را با جدیت پیگیری کنند.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: ملت غیور ایران اسلامی به فضل الهی همه سختی را تحمل کرده، موانع را کنار زده و آرزوی آمریکا و نوکرانش را که برای ضربه زدن به ایران اسلامی دور هم جمع شده اند، نقش برآب می سازند.
وی با بیان اینکه شخصیت های ترسو و متزلزل پشت این ژست های قلدرمآبانه آمریکایی ها جا گرفته اند، تصریح کرد: مردم کشورمان در برابر همه مستکبران غربی ایستادگی می کنند، زیرا ما از عاشورا شعار «هیهات من الذله» را آموخته ایم.
اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، وجود با برکت ایشان در شهر مقدس قم را مورد توجه قرار داد و گفت: ایشان حجاب و عفاف و پاکدامنی را با ایفای نقش اجتماعی و کسب علم و معرفت جمع کرده بودند و امیدواریم زنان و دختران جامعه، این انوار الهی را الگوی خود قرار دهند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته حج، انجام این مناسک الهی را مظهر وحدت امت اسلامی دانست و گفت: حاجیان باید با دل های پاک عازم سفر حج بشوند و آداب و اخلاق حج را رعایت کرده و چهره اسلام انقلابی و وحدت آفرین را به خوبی به نمایش بگذارند.
امام جمعه موقت قم بر ضرورت صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی درجامعه تأکید کرد و گفت: همه مردم و مسئولان باید نسبت به حفاظت و صیانت از قانون اساسی و ارزش ها توجه داشته باشند و نباید دستخوش کج اندیشی ها و غرض ورزی ها شود.
وی همچنین ضمن تأکید بر تحصیل کودکان و حضور در مدارس در سن 7 سالگی برای از میان بردن بی سوادی در جامعه، اظهار داشت: مؤسسات خیریه، بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) در وضعیت نابسامان اقتصادی باید هرچه بیشتر به اقشار محروم جامعه کمک کنند.
اعرافی در پایان با اشاره به کمبود شدید آب و برق در کشور، خواستار کار و تلاش مضاعف و جهادی مسؤولان و بسیج همه امکانات و ظرفیت ها برای مقابله با این شرایط شد و گفت: مردم هم باید در این جهت همکاری و مشارکت داشته باشند و اصلاح الگوی مصرف آب و برق را با جدیت پیگیری کنند.
8146/ 6133/
انتهای پیام
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com