کد خبر ۶۳۰۸۸ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱
امام جمعه قم؛

مسئولان فرصت جولان را از اخلالگران اقتصادی بگیرند

امام جمعه قم با اشاره به توطئه‌های اقتصادی اخیر با هدف تسلیم شدن ملت ایران دربرابر زیاده‌خواهی ترامپ، گفت: تمام اشرار عالم برای تسلیم شدن ملت ایران متحد شده‌اند اما این آرزو را به گور خواهند برد.
قم - خبرنگار کیهان:


حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم که با حضور پرشکوه مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهر در مصلی قدس برگزار شد، افزود: رئیس‌جمهور پلید شیطان بزرگ روز گذشته به صراحت خواستار تسلیم ایرانیان شده و برای این اتفاق لحظه‌شماری می‌کند.
وی اظهار داشت: اینک که مردم با وجود این فشارها ایمان خود به قدرت لایزال الهی و اعتماد به نظام را حفظ کرده‌اند، نوبت مسئولین است که با اتخاذ تدابیر حکیمانه و همت مضاعف به مقابله با اجحاف‌ها و ناجوانمردی‌های برخی افراد داخلی که به دنباله‌رو سیاست‌های ترامپ تبدیل شده‌اند، برخیزند.
رئیس جامعه المصطفی‌العالمیه تاکید کرد: باید با نظارت بر قیمت‌ها و کنترل روند بازار از تولید و واردات تا مصرف و اتکا به منابع داخلی فرصت جولان سوءاستفاده‌کننده‌ها را بگیرند و به اتهام همراهی با توطئه‌های دشمنان خارجی با آنها برخورد قانونی کنند.
وی تصریح کرد: البته ملت رشید ایران علی‌رغم فشارها و سختی‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان سربلند بیرون خواهد آمد.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه ملت ایران اهل گفت‌وگو و منطق است اما حاضر به گفت‌وگو با انسان‌های خبیث و عهدشکن و زیاده‌خواه نخواهد شد، افزود: متاسفانه چهره‌های شیطانی و شخصیت‌های متزلزل تلاش می‌کنند دشمن را بزرگ‌نمایی کنند تا ملت وادار به تسلیم شوند اما این ملت حادثه عاشورا و حسین(ع) را دارد و سخن دل و زبان آنها این است؛ هیهات مناالذله.
حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برخوردهای سیاسی با ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی و انسانی، گفت: همه جریان‌های سیاسی باید در راستای قانون اساسی از غرض‌ورزی و کج‌اندیشی نسبت به ارزش‌های اسلامی بپرهیزند.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به سالروز تولد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت اشاره کرد و ابراز داشت: آن بانوی گرامی نمونه کاملی برای عفاف و پاکدامنی و حجاب هستند و با حفظ این ارزش‌های والا اهل علم و معرفت بودند و به ایفای نقش اجتماعی می‌پرداختند.
وی همچنین سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی را گرامی داشت و افزود: چنین نهادی در سایر کشورهای جهان با اسامی و عناوین متفاوت وجود دارد با این تفاوت که در کشور ما شورای نگهبان حافظ ارزش‌های دینی و انسانی و حقوقی است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com