کد خبر ۶۳۲۶۸ انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳
شهردار قم:

تحریم و مشکلات سر سوزنی پیشرفت شهر قم را مختل نمی‌کند

شهردار قم گفت: امروز دشمن ناکارآمدی نظام اسلامی و ناامیدی مردم را هدف گرفته است و ما تاکید داریم که ثابت کنیم اینطور نیست و در این راستا خادمان مدیریت شهری سر سوزنی کارهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی و توسعه‌ای خود را کم نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه یک شهرداری قم که در مسجد چهارمردان برگزار شد، با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمران شهری همزمان با دهه کرامت اظهار کرد: کرامت و فرهنگ رضوی باید در زندگی تمام ما جاری شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن ناکارآمدی نظام اسلامی و ناامیدی مردم را هدف گرفته است گفت: ما تاکید داریم که ثابت کنیم اینطور نیست؛ بودجه سال گذشته شهرداری بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان بسته شد در حالی که بودجه سال 94 شهرداری کمتر از هزار میلیارد تومان بود و ما به منتقدان تاکید کردیم که در نظام اسلامی تحریم و بن‌بست نداریم و هرچه در توان داریم باید به کار ببندیم تا به مردم خدمت کنیم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه خادمان مدیریت شهری سر سوزنی کارهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی و توسعه‌ای خود را کم نکرده‌اند تصریح کرد: ما با اعتماد، اعتقاد و خداباوری در حال کار و تلاش برای مردم هستیم.

وی اضافه کرد: اتفاقات جدیدی که در شهر می‌افتد امیدی جدید برای مردم است؛ ما در این شرایط احساس تحریم و فشار نمی‌کنیم و طبق برنامه جلو می‌رویم.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه پیام دهه کرامت صبر و شکیبایی و توکل و توسل است گفت: دشمنان نظام از این مسائل غافل هستند و این‌ها در محاسباتشان نیست که این مساجد و حرم اهل بیت(ع) را ببینند و نمی‌فهمند که اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد همه به میدان آمده و پای انقلاب خواهند ایستاد.

وی گفت: زهی خیال باطل برای آنهایی که نشسته‌اند تا انسجام ما بر هم بخورد؛ نمایندگان مجلس، استاندار و مسوولان استان و علما و مراجع تقلید و حوزه همه دست در دست هم دارند تا هدف رشد و توسعه قم را محقق سازند؛ هر کاری در قم انجام می‌شود تحت عنایت امام زمان(عج) و حضرت معصومه(س) و وحدت کلمه ارگان‌ها و نهادهای استان است.

شهردار قم با تاکید بر اینکه 200 پروژه در ایام دهه کرامت افتتاح می‌شود اظهار کرد: روز گذشته پروژه‌های خدمات شهری با اعتبار بیش از 110 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید؛ نزدیک به 400 میلیارد تومان برای آماده‌سازی پروژه‌های این دهه هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه یک چند پروژه مهم در جریان است گفت: یکی از پروژه‌ها فاز پنجم بلوار عماریاسر است که 80 میلیارد تومان بودجه برای آن تصویب شده و قرار است به صورت مشترک بین مناطق یک و هفت اجرایی شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: خیابان شهیدان برقعی در ادامه بلوار سمیه نیز در دستور کار شهرداری است که 10 میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص یافته تا به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت معابر در شهر قم گفت: سال گذشته 300 هزار تن آسفالت در معابر توزیع شد در حالی که در تهران حدود 305 هزار تن توزیع آسفالت صورت گرفت و در سال 97 نیز بیش از این میزان توزیع آسفالت انجام می‌گیرد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه تمام وعده‌های مدیریت شهری با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی محقق خواهد شد افزود: تمام تلاش ما بر این است که مردم رضایت داشته باشند و افتخار ما این است که برای مردم کار می‌کنیم؛ حمایت‌هایی که در سطح شهر صورت می‌گیرد با همین نیت است و امیدواریم همه دست در دست هم داده تا بتوانیم رضایت خدا را به دست آوریم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com