کد خبر ۶۳۲۸۱ انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

یزد| استان یزد می‌تواند مرکز تولید نساجی کشور باشد

استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد می‌تواند مرکز تولید نساجی کشور باشد گفت: فشار آوردن روی کارآفرین، بخش خصوصی و صنعت منطقی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه اگر کسی دنبال خرید ارزان و با کیفیت نساجی در ایران باشد باید به استان یزد سفر کند اظهار داشت: برای خرید نساجی همه به یزد سفر می‌کنند که نشان از ظرفیت بسیار خوب استان در این زمینه است.

استاندار یزد با بیان اینکه همه صنعت ما و صاحبان صنعت باید احساس کنند که دولتی‌ها با دلگرمی در کنار آنها هستند افزود: در استان باید به نحوی عمل شود که بتوانیم صنعت نساجی که قدمت بسیاری را دارد را احیا کنیم.

رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد شرایط کنونی کشور را شرایط خاص دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی نمی‌توانیم مانند گذشته کار کنیم بلکه باید با سرعت و تلاش بیشتر فعالیت داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید اراده کنیم که نساجی استان یزد احیا شود گفت: استان یزد باید مرکز تولید نساجی در کشور باشد که در این زمینه نیاز به فعالیت‌های گوناگون است.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: ما در استان یزد بسیج شدیم و کار را زمین نمی‌گذاریم تا به هدف اصلی خود برسیم و برای تحقق تک‌تک خواسته‌های خود تلاش می‌کنیم.

استاندار یزد تصریح کرد: اراده‌ای که تک‌تک خانه‌های یزد را بسیج کرد و امروز یک نام پر آوازه از نساجی برای یزد ایجاد شده قابل تقدیر است و ما باید برای احیای آن تلاش کنیم.

رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در این سال‌ها کشورهایی که توانستند و نتوانستند از بحران مالی عبور کند دلایلی دارد گفت: یکی از دلایل مشخص کشورهای غلبه کرده این بوده است که طبقه تولید کننده و کارآفرین با فشار به طبقه فرودست ملحق نکردند و طبقه فرودست در خیابان نسبت به این مسائل اعتراض می‌کردند.

وی گفت: سیستم مالی به کمک آمد و سیستم مالیاتی به شدت فشارهای خود را کم کرد تا جریان تولید کننده و نخبه اقتصادی بتواند تفکر داشته باشد و به حل مشکل برسد و فشار مالیاتی منطقاً درست نیست و نتیجه نمی‌دهد.

زمانی قمی با تاکید بر اینکه فشار روی کارآفرین، بخش خصوصی و صنعت منطقی نیست و نتیجه خوبی ندارد اذعان داشت: بنگاه تعطیل شده که اثری ندارد و رفتارمان باید مقتضی با مناسبت‌های پیش رو باشد.

استاندار یزد با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی با افراد مفسد همکاری نمی‌کنند ادامه داد: فعالیت برخی از این افراد یکی از نکاتی است که بین مردم و دولت فاصله انداخته و همه بدانند که ما پشتیبان تولید، رونق تولید و کارآفرین هستیم و با افراد مفسد در این زمینه همکار نمی‌کنیم و مطمئن باشید امروز اگر نگذاریم که یک کارگر بیکار شود مشتی بر دهان آمریکا زدیم و در مقابل دشمن نباید شعار داد بلکه عمل در درون کشور می‌تواند آنها را از پای درآورد.

رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد افزود: اگر می‌خواهیم آمریکا را تسلیم کنیم باید در مسیر و راه درست خود قرار داده و کشور را با قدرت اداره و نیازهای مردم را تأمین و به صنعت‌گر کمک کنیم و آن زمان کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی را نمی‌پسندند متوجه می‌شوند که ایران کشور تسلیم شدنی نیست و با قدرت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و هیچ‌گاه در مقابل دشمن تسلیم نمی‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com