کد خبر ۶۳۲۸۳ انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹
آیت‌الله علم‌الهدی:

پس از گذشت چهل سال در میانه راه هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: چهل‌ساله بعد از انقلاب اسلامی آنچه به آن رسیده‌ایم این است که در میانه راه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله علم الهدی صبح امروز در جلسه تعالی اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: این دوره توفیقی است که نصیب علمای ما شده است و امیدواریم در دوره تعالی اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه بیش‌ترین کمال استفاده را ببرید.

 

وی افزود: اکنون که در محضر آیت‌الله نوری همدانی هستیم، این شخصیت بزرگوار یک راهبرنده و راهگشای حوزه علمیه قم در مقطع مهم انقلاب اسلامی هستند اما آنچه بر همه روشن است موضوعیت خاص رهنمودهای ارزشمند ایشان طی انقلاب است.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به شخصیت سازنده آیت‌الله نوری همدانی، گفت: منظر اول شخصیت مرجعیت و انقلابی وی در عصر حاضر دارای جنبه حجیت است و جهت دوم تجربه بسیار با عظمت و با اهمیتی که مخصوص ایشان است در طول انقلاب به‌عنوان استاد برجسته حوزه علمیه قم بودند.

وی ادامه داد: روزی که امام خمینی در تبعید و جدایی از حوزه علمیه قم بودند و انقلاب مسیر مبارزه‌اش را ادامه می‌داد، ایشان به‌عنوان استاد برجسته حوزه علمیه قم مورد رجوع طلاب بودند.

 

علم الهدی با اشاره به مسیر حرکت انقلاب اسلامی، بیان کرد: جریان انقلاب در ابتدا هم منحصر در مبارزه بود و هم‌محور انقلاب مبارزه بود، در طی این چهل‌ساله بعد از انقلاب اسلامی آنچه به آن رسیده‌ایم این است که در میانه راه هستیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص اینکه انقلاب به پایان راه نرسیده است، عنوان کرد: آنچه امروز باوجوداین جریانات و حوادث درک می‌شود مثل آن روزی از انقلاب است که علمایی مانند آیت‌الله نوری همدانی خط انقلاب را هدایت می‌کردند و امروز نیز باید تمام علما این مسیر را ادامه دهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com