کد خبر ۶۳۳۷۷ انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳

تصویب احداث کمربندی جدید قم و آزادراه قم ـ سلفچگان ـ راهجرد در جلسه هیئت دولت‌

معاون امور عمرانی استاندار قم از تصویب احداث کمربندی جدید قم و آزادراه قم ـ سلفچگان ـ راهجرد در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی با بیان اینکه جلسات بسیار زیادی در تهران و قم برای احداث پروژه کمربندی جدید قم برگزارشده است اظهار داشت: این طرح با طول 110 کیلومتر و هزینه 860 میلیارد تومان به تصویب هیئت دولت رسید.

وی با بیان اینکه طرح کمربندی قم با آورده 70 درصدی بخش خصوصی اجرا خواهد شد، افزود: با یک افق برنامه‌ریزی بلندمدت این پروژه در جلسات کارشناسی موردبررسی قرارگرفته است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه این طرح در اراضی دولتی اجرا خواهد شد، ادامه داد: این مسئله سبب سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه خواهد شد.

وی بیان کرد: گسترش شبکه آزادراهی کشور، افزایش ضریب ایمنی در سفر و همچنین تردد مناسب‌تر در محورهای مواصلاتی استان از اهداف ایجاد کمربندی جدید قم هستند.

بهشتی ادامه داد: در خصوص مسیر قم – سلفچگان - راهجرد نیز آزادراه جدیدی به طول 75 کیلومتر ایجاد خواهد شد و از کنار مراکز مهم اقتصادی استان قم عبور خواهد کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com