کد خبر ۶۳۳۸۹ انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۰
سردار فضلی در قم:

حفظ روحیه ایثار و شهادت،رمز اقتدار نظام اسلامی

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)گفت:حفظ روحیه ایثار و شهادت در پاسداران رمز اقتدار نظام اسلامی است.

ترویج روحیه ایثار و شهادت رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار فضلی،فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره آموزشی مرکز آموزش افسری و تربیت پاسداری علویون قم، حفظ و ترویج روحیه جهاد، ایثار و شهادت در پاسداران را رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ایمان، اخلاص، بصیرت، خستگی ناپذیری و خودباوری رزمندگان دفاع مقدس باید الگوی افرادی باشد که لباس پرافتخار پاسداری را بر تن می کنند و قدم در مسیر صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی می گذارند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) بر لزوم تقویت بصیرت و حفظ روحیه خستگی ناپذیر پاسداران متعهد، مومن وانقلابی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز بیش از گذشته با بغض و کینه بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند افزود: حفظ اتحاد و همدلی در کشور، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و شناخت دسیسه های شوم دشمنان موثرترین راه مقابله با توطئه ها و کینه توزی دشمنان نظام است.

به گفته سرهنگ محمدی فرمانده مرکز آموزش افسری و تربیت پاسداری علویون قم در سی و هشتمین دوره آموزشی این مرکز که از اسفند پارسال برگزار شد، 600 پاسدار از سراسر کشور شرکت کردند که امروز پس از مراسم اختتامیه به یگان های خود در استانها منتقل شدند.

تجلیل از 10 نفر از از فرماندهان، مربیان و دانشجویان نمونه مرکز آموزش افسری و تربیت پاسداری علویون از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com