کد خبر ۶۳۴۰۵ انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵
امام جمعه قم:

برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه عمومی است

امام جمعه قم با بیان اینکه مفسدان اقتصادی پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند، گفت: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه عمومی است.



قم - خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم که با حضور پرشور مردم انقلابی این شهر در مصلای قدس برگزار شد، افزود: نباید با این مفسدان از خدا بی‌خبر به ملایمت برخورد کرد، باید دستگاه قضایی با همراهی و همکاری قوه مجریه مفسدان اقتصادی را به اشد مجازات برساند.
وی اظهار داشت: ضرر تسامح دستگاه اجرایی در برابر مفسدان اقتصادی قبل از همه متوجه خود دستگاه اجرایی است زیرا در چشم مردم بی‌اراده و منفعل محسوب می‌شود.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به حمایت صریح رهبر معظم انقلاب از دولت در برابر مشکلات و توطئه‌های اخیر اقتصادی، گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانات چند هدف را پیگیری و موردنظر دارند، ازجمله دفاع از منافع مردم، حفظ نظام اسلامی و هدایت دولت در مسیر حل مشکلات، لذا امیدواریم دولت محترم از این فرصت نهایت بهره را ببرد.
وی بیان داشت: همیشه رهبر معظم انقلاب برای تقویت دولت‌ها ازجمله دولت فعلی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده اما این بار دستورات ویژه‌ای صادر کردند ازجمله تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا، که خود این اقدام نقش بسیار پررنگی در برابر جنگ اقتصادی آمریکا خواهد داشت.
خطیب جمعه قم با اشاره به آغاز اعزام زائران حج تمتع و برخی شایعات و انتقادات نسبت به برگزاری حج با وجود رابطه تخاصم‌آمیز عربستان، اظهار داشت: حج یکی از مهم‌ترین واجبات الهی است و نباید مانع برگزاری این فرمان الهی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از خطبه‌ها موضوع «معامله قرن» با هدف مجبور کردن فلسطینیان به چشم‌پوشی از حقوق اولیه خود مانند بازگشت به سرزمینشان، گفت: این اقدام احمقانه آمریکا که با همراهی سران خائن برخی کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد، هرگز محقق نمی‌شود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند و قوه قهریه اسرائیل با حمایت آمریکا هم کاری از پیش نخواهد برد.
امام جمعه قم در آغاز خطبه‌ها به میلاد باسعادت امام رضا(ع) و خواهر مکرمه‌اش حضرت معصومه(س) نیز اشاره کرد و ابراز داشت: فاصله این دو میلاد که دهه کرامت نامگذاری شده فرصت مناسبی است تا با برپایی جشن‌ها و آئین‌هایی، با اهل بیت عصمت و طهارت تجدید بیعت شود و هم شادی به سبک دینی رواج یابد و هم مردم هرچه بیشتر با راه و رسم زندگی اهل‌بیت(ع) آشنا شوند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com