کد خبر ۶۳۴۷۲ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹

عنوان سومی تنیس روی میز قم در قهرمانی نونهالان کشور

تیم تنیس روی میز نونهالان استان قم در مسابقات قهرمانی پسران ۱۰ و ۱۱ سال کشور در جایگاه سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) به نقل از خبرگزاری برنا، با پایان مسابقات قهرمانی کشور نونهالان ۱۰ و ۱۱ سال پسران کشور به میزبانی استان کردستان و شهرستان سقز در بخش تیمی ، تیم نونهالان پسر استان قم به مربیگری محمد نیکو روش در جایگاه سوم مشترک قرار گرفت.

تیم استان قم که با ترکیب محمد حسن حبیبی، محمد جواد جباری و علی باقرزاده در این رقابت ها حضور داشت با تیم آذربایجان شرقی و تیم خراسان رضوی همگروه بود که از سد این دو تیم با نتیجه سه بر یک عبور کرد.

پینگ پنگ بازان نونهال استان قم در مرحله حذفی این دیدارها مقابل تیم گیلان به میدان رفتند که سرانجام نیز با نتیجه سه بر یک به برتری رسیدند و در مرحله یک هشتم با نتیجه سه بر دو تیم قدرتمند فارس را با شکست بدرقه کردند تا به جمع چهار تیم پایانی و برتر این رقابت ها راه یابند.

در مرحله یک هشتم نهایی طبق جدول برگزاری مسابقات تیم قم می بایستی مقابل تیم کردستان صف آرایی می کرد که با خاتمه یافتن این رویاروی نونهالان پسر قم نتیجه سه بر دو را به سود خود رقم زدند تا برای راه یابی به دیدار پایانی مقابل تیم تهران قرار بگیرند.

شکست مقابل تیم تهران با نتیجه سه بر یک مانع راه یابی تیم قم به دیدار فینال و پایانی این مسابقات بود و همین موجب شد جایگاه سوم کشور و مدال برنز این رقابت ها از آن استان قم شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com