کد خبر ۶۳۴۸۸ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱
شهردار منطقه 4 قم عنوان کرد؛

اجرای آبیاری قطره ای در پروژه های فضای سبز شهری قم

توسعه فضای سبز شهری در منطقه ۴ به ۲۰ متر مربع رسیده است و آبیاری قطره‌ای در بیشتر پروژه‌های فضای سبز به اجرا در آمده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مجید متین‌فر، شهردار منطقه 4 قم،در مراسم افتتاح ۲۶ پروژه منطقه ۴ شهر قم که شنبه شب در مسجد امام حسین (علیه السلام) برگزار شد با بیان اینکه در این ایام از ۲۶ پروژه به ارزش ۳۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: آسفالت خیابان‌ها و معابر، بازگشایی محور‌های اصلی منطقه ۴،‌ بلوار فردوسی و ‌بلوار حضرت خدیجه از جمله پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه چهار قم  ابراز کرد: یکی از ماموریت‌های مهمی که در این سه سال به من واگذار شده،‌ توسعه فضای سبز در منطقه چهار است و باتوجه به اینکه قم از شهر‌های خشک محسوب می‌شود اما در این سه سال ۳۰ بوستان شهری احداث و حدود ۲۰ بوستان را نیز بهسازی کردیم.

وی اضافه کرد: یکی از مطالبات مردم، همدلی و همیاری بخش‌های مختلف مجموعه‌ شهری است و امیدواریم که با همدلی مجموعه مدیریت شهری بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: جدول‌گذاری خیابان بهشت، پیاده‌روسازی خیابان بوعلی، احداث باند کندرو بلوار شهید آوینی، بهسازی وسط بلوار شهید آوینی از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح است.

وی با بیان اینکه بلوار آیت‌الله بروجردی(ره) به طول ۹ کیلومتر به زودی به بهره‌بهرداری می‌رسد ادامه داد: توسعه فضای شهری در منطقه ۴ به ۲۰ متر مربع رسیده است، همچنین آبیاری قطره‌ای نیز در بیشتر پروژه‌های فضای سبز به اجرا در آمده است که فعالیت ارزشمندی است.

متین‌فر بیان کرد: یکی از مشکلات مردم، احداث پروژه هزار هکتاری از بوستان کوثر در میدان مفید و باغ پرندگان، تا کوه خضر و کوه دوبرادران است که طرح جامعی در حوزه فرهنگی، تفریحی و فضای سبز است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com