کد خبر ۶۴۰۲۱ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹
سرکوب منتقدان، عرصه را برای دشمن باز می‌کند؛

ازحرف‌تاعمل؛ برخورد با جبهه‌فرهنگی انقلاب در پایتخت‌انقلاب / برخورد حذفی با کمترین نقد به دولت در قم

باید از مسئولان استانداری قم پرسید در شرایطی که نصیحت‌های مراجع تقلید و دلسوزان کشور رنگ و بوی هشدار و عتاب‌های شدیدتری به خود گرفته و دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی به منظور تضعیف نظام می‌باشد، با چه تدبیری عرصه‌ی مطالبه‌گری و نقدسازنده را به جریانات انقلابیِ شناخته شده، تنگ می‌کنند!؟

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، روز گذشته در اقدامی عجیب و تاسف بار بنرهای طراحی شده توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی که توسط روابط عمومی شهرداری قم در بیلبوردهای سطح شهر نصب شده بود به دستور مسئولان دولتی در استان جمع آوری شد.

 این در حالی است که تازه ترین کمپین فرهنگی - اجتماعی خانه طراحان انقلاب اسلامی به موضوع خدمت به مردم در بیلبوردهای شهری پایتخت، اکران شده است، اما با این حال بنرهای کمپین «از حرف تا عمل» در حالی در قم به بهانه نقد دولت حسن روحانی جمع آوری می‌شود که اکران این کمپین در بیلبوردهای تهران که شهرداری و استانداری آن در اختیار اطلاح طلبان می‌باشد، بلامانع بوده و به هیچ وجه جمع آوری نشده است!

 

 

گفتنی است که این کمپین با محتوای متناسب شرایط امروز کشور و با موضوع لزوم رسیدگی مسئولان به محرومین و کارگران طراحی شده است ،  یکی دیگر از ویژگی‌های این کمپین، مخاطب قرار دادن تمامی نهادهای حاکمیتی اعم از سپاه، ارتش، مجلس، قوه قضائیه و دولت است که با ادبیات مناسب، توصیه‌های دلسوزانه‌ای را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نموده است.

 

 

اما متاسفانه در قم که پایتخت فرهنگی و انقلابی کشور می باشد با برخوردهای سلیقه ای با این کمپین صرفا یکی از این تبلیغ ها جمع آوری گردیده و با بنر صلوات در همان محل جایگزین شده است ، اگر این مهم مورد نقد بوده است چرا سایر نهادهای مورد اشاره در این کمپین کوچکترین ناراحتی از این موضوع نداشته و با آغوشی بار از این کمپین حمایت کرده و جریان حرف تا عمل را جاری در امور کرده اند.

حال باید از مسئولان استانداری قم پرسید در شرایطی که نصیحت‌های مراجع تقلید، علماء و دلسوزان کشور رنگ و بوی هشدار و عتاب‌های شدیدتری به خود گرفته و از سوی دیگر دشمن به دنبال مدیریت افکار عمومی و ایجاد نارضایتی به منظور تضعیف نظام می‌باشد، با چه منطق و تدبیری عرصه مطالبه گری و نقد سازنده را به جریانات انقلابی و شناخته شده تنگ می‌کنند!؟

http://www.qomna.com/upload/paper/galleries/20180803/1533290710g1_gall.jpg

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com