کد خبر ۶۴۳۲۱ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳

مراسم تقدیر از خبرنگاران در سپاه قم برگزار شد

مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچیمعاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان در تالار نخلستان قم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم خبرنگاران با بیان آداب خبرنگاری و خبررسانی اظهار داشت: باید بسیار در مورد خبررسانی و صحت آن مراقبت و  مواظبت کرد، اندیشه کردن در خبر آینه تمام نمای درون جان انسان است و حضور یک رهبر آگاه، مدیر و اندیشمند بوده که در رأس هرم قرار دارد و وظیفه خبرنگاران در قلم‌زدن، عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و خانه و خانواده باید تبعیت از ولی‌فقیه باشد.

در ادامه مراسم سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچیمعاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دو دوره سخت و نرم دوران خبرنگاری گفت: تمام حوادث تلخ و شیرین انقلاب چه هوشمندانه و چه غیرهوشمندانه توسط خبرنگاران روایت و به ثبت تاریخ رسید، آنان که هوشمندانه عمل کردند برای انقلاب اسلامی افتخارآفرین بودند و برعکس ساده اندیشان ضربه‌های جبران‌ناپذیری به انقلاب زدند.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم از الهام پناهی فر خبرنگار و محمد رفیعی موحد عکاس خبرگزاری تسنیم استان قم به‌عنوان فعالان حوزه دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

در پایان نیز برگزیدگان مسابقه تیراندازی جام شهدای رسانه استان قم تجلیل شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com