کد خبر ۶۴۳۲۹ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱
استاندار قم:

رسانه ها از تیترهای تضعیف کننده امید درجامعه پرهیز نمایند

استاندار قم با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ها در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: خبرنگاران در قبال خبرها و تیترهای تضعیف کننده ، امید و باور مردم و اعتماد عمومی مسئول هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در آیین تجلیل از پیشکسوتان مطبوعات و رسانه های استان قم در سالن اجتماعات خانه مطبوعات اظهار کرد: رسانه ها اگر به درستی نقش خود را ایفا نمایند، به کارآمدی نظام کمک کرده اند.

وی با بیان این که ما مسئولان باید در قبال تعهدات خود پاسخگوی مردم باشیم و رسانه ها نماینده آنان هستند، تصریح کرد: رسانه باید نقش آگاهی دهندگی برای مردم داشته و امانتدار باشد.

وی بر پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی به رسانه ها تاکید و بیان کرد: خدمت به مردم و کسب رضایت مندی هدف همه مسئولان است و با انجام درست وظایف و ماموریت ها در هر مسئولیتی این هدف محقق می شود.

صادقی با بیان این که برای توسعه متوازن و حرکت به سمت کارآمدی، نیازمند اصلاح نظام مند در حوزه های گوناگون هستیم، گفت: رسانه ها در این زمینه نقش موثری دارند، از این رو باید جایگاه خاص خود را داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به نقش رسانه ها در اعتمادسازی در جامعه خاطرنشان کرد: برای اصلاح جامعه و پیشرفت همه ما باید تلاش و کوشش کنیم.

وی با اشاره به حضور پیشکسوتان در رسانه ها، خواستار فراهم شدن بستر مناسب برای استفاده از تجربه های ارزنده آنها در کمک به پیشرفت و توسعه استان و الگودهی به جوانان فعال در حوزه رسانه شد و از آنها به عنوان عصاره تجارب در این عرصه نام برد.

وی با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه گفت: همه مدیران استان باید پاسخگوی رسانه ها باشند و ابلاغ کردم که هیچ مدیری حق شکایت از رسانه را ندارد، مگر این که به خانه مطبوعات ارجاع کند تا دراین مجموعه حل و فصل شود.

استاندار قم همچنین خاطرنشان کرد: در تقویت حوزه رسانه هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در رابطه با وضعیت باشگاه فوتبال صبای قم گفت: ما از تیم های ورزش حمایت های معنوی لازم را انجام می دهیم ولی واقعیت این است که تیم های ورزشی باید اسپانسر داشته باشند تا بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.

استاندار قم به این نکته نیز اشاره کرد که باید توجه جدی به ورزش پایه دراین استان شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com