کد خبر ۶۴۳۴۹ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم بیان کرد

بانک مهر اقتصاد، حامی مناسبی برای سرمایه گذاران داخلی در عرصه تولید و اقتصاد

در راستای ارتقاء سطح تعاملات و همکاری فی ما بین بانک مهر اقتصاد و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، بهروز درخشان رئیس اداره امور شعب با عادل علیپور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، در این دیدار بهروز درخشان رئیس اداره امور شعب  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد، گفت: بانک مهر اقتصاد، حامی مناسبی برای سرمایه گذاران داخلی در عرصه تولید و اقتصاد می باشد و سپرده گذاران اصلی بانک مهر اقتصاد آحاد مردم، سازمان ها، ادارات و نهاد های خصوصی و دولتی هستند و افراد حقیقی و حقوقی می تواند با افتتاح حساب  نزد یکی از شعب بانک مهر اقتصاد از خدمات مالی و دریافت تسهیلات این بانک بهره مند گردند.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد علاوه بر فعالیت های اقتصادی، در عرصه های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی نیز اقدامات موثری را انجام داده است که می توان به جنگل کاری 180 هکتار از اراضی استان خوزستان اشاره نمود که این عمل با هدف بیابان زدایی و مقابله با ریزگردها برای کاهش آلودگی هوا صورت گرفته است. 

درادامه این دیدار، عادل علیپور- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم - ضمن تقدیر از خدمات بانک مهراقتصاد، گفت: بانک مهر اقتصاد دارای زیر ساخت های مناسب و کارکنانی مشتری مدار است که سبب تمایز این بانک نسبت به دیگر بانک ها شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: بانک ها یکی از مهمترین بخش های اقتصادی کشور هستند که مسئولیت مدیریت نقدینگی را برعهده دارند، لذا باید منابع را در مسیر رشد و رونق تولیدات داخلی هدایت کنند و باید دراین زمینه با حمایت عملی و فراهم آوردن شرایط و تسهیلات برای استفاده مردم از کالای ایرانی بیش از پیش قدم بردارند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com