کد خبر ۶۴۵۸۵ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۴
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد

گسترش توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان با امضای تفاهمنامه توانمند سازی سازمان های مردم نهاد

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: امضای تفاهمنامه توانمند سازی سازمان های مردم نهاد موجب گسترش توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان خواهد شد.

علی پارسانیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم، با اشاره به امضای تفاهمنامه توانمندسازی سازمان های مردم نهاد با وزیر کشور گفت: این اقدام بسیار مبارک و ارزشمندی است که که با امضا این تفاهمنامه شاهد به رسمیت شناختن سمن های جوانان در تمامی ارگان ها هستیم.

وی بیان داشت: این اقدام موجب می شود که توسعه فعالیت های سمن های جوانان را داشته باشیم و از این پس نقش آفرینی بیشتر آنها را شاهد باشیم.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم تاکید کرد: قطعا واژه توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان با امضا این تفاهم نامه عملیاتی تر از گذشته دنبال می شود و توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان عملیاتی تر از گذشته خواهد شد.

پارسانیا ضمن تقدیر از تلاش های وزیر ورزش و جوانان و تندگویان معاون جوانان وزارتخانه گفت: با پیگیری های مجدانه و هماهنگی های صورت گرفته توسط آقای تندگویان و نگاه مثبت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به موضوع جوانان، شاهد ارتقا فعالیت های جوانان هستیم.

 

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com