کد خبر ۶۴۵۹۲ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶
در واکنش به مشکلات اقتصادی کشور؛

تجمع اعتراض آمیز حوزویان در قم

جمعی از طلاب و اساتيد حوزه های علميه قم در اعتراض به بی اعتنايی برخی مسئولان نسبت به معيشت مردم اعتراض کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ جمعی از  طلاب  حوزه علمیه قم امروز در واکنش مشکلات اقتصادی تجمع اعتراض آمیزی برپا کردند، تجمع کنندگان با سر دادن شعارهايی از جمله «حوزويان بيدارند از مفسدان بيزارند» ، «امت ما بيدارند از مفسدان بيزارند» و «سکوت هر مسلمان خيانت است به قرآن» اعتراض خود را به برخی مسئولين که نسبت به عدالت اقتصادی در کشور بی اعتنا هستند اعلام کردند.

رحيم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در اين تجمع با بيان اينکه حوزه و روحانيت همواره يکپارچه در کنار مردم ايستاده است گفت: طلاب که در زمان جنگ تحميلی با حضور گسترده در جبهه های حق عليه باطل پيشرو بودند، امروز نيز از وضعيت اقتصادی و بی کفايتی برخی مسئولانند ناراضی اند و درکنار مردم کم درآمد ايستاده اند.

تجمع طلاب و اساتيدحوزه های علميه قم

وی به نامه اخير رييس قوه قضائيه به رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکيل دادگاه های خاص مفسدان اقتصادی افزود: قوه قضاييه بايد ضربه اصلی را به مفسدان داخلی وارد کند که به مردم در اين شرايط بد اقتصادی خيانت می کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متاسفانه برخی هنوز چشم به خارج از کشور دارند و اعتقادی به ملت و ظرفيت های داخلی ندارند ، در حاليکه ما اقتصاد برجامی و مذاکره با آمريکا را تجربه کرديم و ضرر و زيان هايی ناشی از آن را که بيشتر شدن توطئه آمريکايی ها بود، ديديم.

تجمع طلاب و اساتيدحوزه های علميه قم

وی برنامه ريزی در جهت استفاده از ظرفيت های داخلی و به کار گرفتن مديران لايق و با انگيزه در امور اقتصادی را موجب پيشرفت کشور و خنثی شدن تحريم های اقتصادی دشمنان دانست و گفت: نبايد اقتصادمان طوری باشد که با سخنرانی يک مردک به نام ترامپ دچار نوسان شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com