کد خبر ۶۴۶۳۰ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

به این برد خانگی نیازداشتیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، حسین صبوری عصر جمعه در پایان دیدار با آذرخش بندرعباس در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که آذرخش تیم خوبی است، افزود: در نیمه نخست شروع خوبی داشتیم و توانستیم جریان بازی را در دست بگیریم و تا پایان مسابقه نیز این برتری را حفظ کنیم.
وی با بیان این که روی ضربه های ایستگاهی برنامه ریزی کرده بودیم، گفت: در طول مسابقه توانستیم بازی را دراختیار و کنترل خودمان بگیریم، هر چند که در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد، اما در مجموع نتیجه خوبی به دست آوردیم.
وی با اشاره جایگاه تیم قم در رده دوم جدول گفت: ان شاءالله از الان باید برای مسابقه آینده در تبریز برابر تیم صنعت مس سونگون وَرزَقان که به تازگی قهرمانی باشگاه های آسیا را کسب کرده است، خودمان را آماده و نتیجه خوبی را برابر این تیم کسب کنیم.
سوهان محمدسیما، یکم شهریورماه امسال، ساعت 18 در تبریز مهمان تیم صنعت مس سونگون وَرزَقان استان آذربایجان شرقی می باشد.
صبوری در بخش دیگر سخنان خود، با بیان این که نیازمند حمایت مسئولان و تماشاگران استان هستیم، اظهار کرد: این تیم متعلق به استان قم است و ان شاءالله همگی دست به دست هم دهند و از این تیم حمایت کنند.
سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما با اشاره به این که تیم قم ظرفیت و توانایی زیادی دارد، خاطرنشان کرد: اگر حمایت شویم، روزهای خوبی در انتظار فوتسال استان خواهد بود.
سوهان محمدسیما قم در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران، مقابل آذرخش بندرعباس با حساب 6 بر 1 به برتری دست یافت و با سه برد، سه مساوی و بدون باخت و 13 گل زده و 5 گل خورده و 12 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

* افتضاح بودیم، باختیم
عباس روز پیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس نیز در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: کل بازی را افتضاح بودیم و باختیم؛ توکل بر خدا، تلاشمان را برای بازی های آتی انجام خواهیم داد.
7406/ 6133/
انتهای پیام
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com