کد خبر ۶۴۷۷۸ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
پروپاگاندای دولتی‌ها علیه تجمع طلاب در فیضیه؛

فشار به حوزه برای موضعگیری علیه تجمع فیضیه!

رسانه‌های زنجیره‌ای دولت، با جوسازی رسانه‌ای و تحت فشار قرار دادن علماء و فضلای حوزه سعی در ایجاد التهاب و بزرگ نمائی یک حاشیه کوچک دارند. این تجمع طوری به کام دولت تلخ آمده که برخی بیوت مراجع را برای صدور بیانیه تحت فشار نهاده‌اند!

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، رسانه های زنجیره‌ای حامی دولت با استفاده از یک حاشیه کوچک از تجمع چند روز پیش طلاب در مدرسه فیضیه، اقدام به گرفتن مصاحبه و درخواست اعلام موضع از علماء و فضلای حوزه می‌کنند.


در این بین رسانه‌هایی چون جماران، ایرنا، برنا، شفقنا و... در صدر رسانه‌های زنجیره‌ای حامی دولت قرار دارند.


این رسانه ها که از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند، با جوسازی رسانه‌ای و تحت فشار قرار دادن علماء و فضلای حوزه سعی در ایجاد التهاب و بزرگ نمائی این حاشیه کوچک دارند.

حاشیه‌ای که جزء ناچیزی از مراسم پنجشنبه هفته گذشته طلاب و روحانیون در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی دولت بود.


مصاحبه‌های پیاپی و زنجیره‌ای با نمایندگان حامی دولت در مجلس، چهره‌های سیاسی حامی دولت و برخی حقوقدانان، هدفی جز بزرگ‌نمائی این حاشیه کوچک و تبدیل کردن یک حرکت اعتراضی به چیزی علیه خود، ره‌آورد این جنگ روانی دولتی‌ها می‌باشد.


سخنان صریح، حق‌طلبانه و انقلابی حسن رحیم‌پور ازغدی در تجمع طلاب در فیضیه، طوری به کام دولت ناکارآمد تلخ آمده که با توسل به جوسازی و عملیات روانی، برخی بیوت مراجع را برای صدور بیانیه تحت فشار نهاده‌اند!

 

این در حالی است که امام خمینی (ره) بارها سخنان بسیار تند و صریحی را درباره تحجر و سکولاریسم در حوزه های علمیه بیان داشته اند!

 

پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم، دو روز پیش مطلبی را با عنوان نبش قبر رسانه‌های زنجیره‌ای برای گُم کردن مطالبات اقتصادی! منتشر کرده بود که به دلایل حاشیه‌سازی های این مراسم  از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای حامی دولت، پرداخته بود.

 

 

اما در این بین سکوت رسانه‌ها و چهره‌های انقلابی، که منتقد سیاست‌ها و جهت‌گیری غلط دولت هستند، جالب می‌باشد!

 

درحالی که همه توان رسانه‌های زنجیره‌ای دولت به میدان آمده تا صدای اعتراض مردم و روحانیت در خصوص سیاست‌های اقتصادی دولت شنیده نشود، این سکوت و رخوت رسانه‌هایی که مدعی حضور در جبهه مردم و انقلاب هستند، چه معنایی دارد!؟

*حسن رضایی

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com