کد خبر ۶۵۱۴۷ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

فرصت‎های سرمایه ‎گذاری استان قم در نمایشگاه شهر گردشگر معرفی می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از معرفی فرصت‎های سرمایه ‎گذاری صنعت گردشگری استان قم در نمایشگاه شهر گردشگر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری شهر گردشگر در محل بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار شده است.

حمید یزدانی افزود: این نمایشگاه به اهتمام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کانون ایران نوین از چهارم تا هفتم شهریور ماه در حال برگزاری است.

او ادامه داد: سیاست استان قم در این نمایشگاه، معرفی فرصت ها، مشخص کردن اولویت ها و ارائه راهکارهای جدید توسعه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با بیان این که قم دارای تمدن چند هزار ساله است گفت: استان قم میزبان دائمی زائران است و هر ساله گردشگران زیادی به این استان سفر می کنند، لذا  جذب سرمایه گذاران توانمند از اهداف اصلی این اداره کل جهت شرکت در نمایشگاه شهر گردشگر می باشد.

حمید یزدانی گفت: استان قم به غیر از گردشگری مذهبی و زیارت، پتانسیل بالایی جهت سرمایه گذاری در بخش های گوناگون گردشگری، مانند گردشگری سلامت، طبیعت گردی، کویر نوردی، بوم گردی و... دارد.

او در پایان تصریح کرد: معتقد هستیم گردشگری می‌تواند اقتصادی نوین و پرثمری برای استان رقم بزند و استراتژی ما تمرکز در جذب سرمایه گذاری در صنعت گردشگری است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com