کد خبر ۶۵۳۹۶ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵
سردار نقدی در قم:

ضعف دولت و مجلس نباید به پای کلیت نظام و انقلاب نوشته شود/حقایق تلخ زندگی مردم در دوران پهلوی باید تبیین شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر این که ضعف دولت و مجلس نباید به پای کلیت نظام و انقلاب نوشته شود بر لزوم تبیین حقایق تلخ زندگی مردم در دوران پهلوی و در مقابل دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سردار محمد رضا نقدی ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست بصیرتی تبیین دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی که در سالن شهید اخلاقی سپاه استان قم برگزار شد، با اشاره به این که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان کینه ورزانه حملات خود علیه انقلاب و نظام را تشدید کرده اند، اظهار داشت: در حالی که عده ای جاهل یا مغرض در داخل همسو با جریانات بیگانه به دنبال بزک کردن رژیم پهلوی هستند ما باید واقعیت ها و حقایق مربوط به عملکرد دوران شاه و آمارهای مستند مربوط به فلاکت مردم را برای آحاد جامعه تبیین کنیم.

وی افزود: در حالی که روزانه حدود 6 میلیون بشکه نفت در دوران شاه به فروش می رفت، اما بر اساس آمارهای مستند سازمان های جهانی، مردم ما در وضع فلاکت باری به سر می بردند و از حیث بیماری ها و بهداشت و اوضاع اقتصادی، بسیاری از خانواده ها در سخت ترین شرایط بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین بیان داشت: انقلاب اسلامی به برکت هدایت های امام و خون مطهر شهیدان باعث شد که مردم ما از آن نکبت و بدبختی و بیچارگی دوران طاغوت نجات پیدا کنند و در عرصه های مختلف کشور ما در طول این چهل سال ، پیشرفت های چشمگیر و معجزه گونه ای داشته است که این ها را باید به درستی تبیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به ما عزت، استقلال و آزادی داد و ملت ما خودش در سایه حاکمیت نظام مردم سالار دینی ، سرنوشت خود را در اختیار گرفته و این طور نیست که دیکتاتورها و عمال بیگانه بخواهند برای ما تصمیم بگیرند.

نقدی در ادامه با اشاره به شرایط امروز کشور به خصوص در بحث اقتصاد گفت: اگر دولت یا مجلس یا شورای شهر ضعیف عمل می کند، این را نباید به پای کل انقلاب و نظام نوشت چرا که این ها بر اساس انتخاب و رای مردم است و اگر اشتباهی صورت گرفته باید آن را جبران کرد نه این که همه مشکلات و ضعف ها و ناکارآمدی ها به پای نظام و رهبری نوشته شود.

وی بیان داشت: اصل انقلاب و نظام به نظر بنده ، نمره اش بیست است و آنچه مهم است این که در انتخابات ها به جای گوش دادن به حرف فلان هنرپیشه و فوتبالیست و به اصطلاح سلبریتی ، می بایست نظر عالمان و دانشمندان و دلسوزان انقلاب و شهیدداده ها مدنظر قرار بگیرد.

معاون فرهنگی سپاه همچنین تصریح کرد: امروز ما به لطف الهی در کشور و نظامی زندگی می کنیم که ولی فقیه آن با وجود همه اختیارات و قدرت و هدایت نیروهای مسلح، به ساده ترین شکل ممکن زندگی می کند ودر ضمن زندگی اطرافیان و فرزندانشان نیز همین طور است و در مسایل مختلف نیز ایشان عمیقاً معتقد به مردم سالاری دینی هستند.

وی با تاکید بر این که ما باید از فرصت های عظیمی که در کشورمان وجود دارد برای حل مشکلات اقتصادی نهایت استفاده را ببریم، گفت: ما در حال حاضر در کشور، منابع عظیم انرژی، معادن، علم و دانش، نیروی انسانی تحصیلکرده و ماهر را داریم و اگر می خواهیم که بر مشکلات غلبه کنیم باید نگاهمان به توانمندی های داخل باشد و نه بیرون از مرزها.

نقدی افزود: برخی مسئولان فکر می کنند که اگر با غرب ارتباط داشته باشند، وضع اقتصاد ما خوب می شود و حال آن که تجارب تاریخی از جمله ارتباط و وابستگی پنجاه سال رژیم پهلوی به آمریکا نشان داد و ثابت کرد که ما پیشرفتی نکرده ایم و امروز نیز ما با ارتباط با غرب و آمریکا به جایی نمی رسیم.

وی ابراز داشت: تحریم ها و مشکلات اقتصادی که دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی ایجاد کرده ، تنها بخش کوچکی از توطئه های صورت گرفته علیه ماست و حال آن که انقلاب اسلامی با هدایت های حکیمانه و شجاعانه امام و رهبری از گردنه های بسیار سخت و پیچیده ای به سلامت عبور کرده و امروز دستاوردهایش در عرصه های گوناگون، حقیقتاً مایه افتخار و اعجاب انگیز است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com