کد خبر ۶۵۳۹۷ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵
مدیر مرکز مطالعات حرکت جهادی بسیج سازندگی خبر داد؛

فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی قم در رزمایش بزرگ خدمت

مدیر مرکز مطالعات حرکت جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم از اعزام 110 گروه جهادی در ذیل طرح رزمایش بزرگ خدمت به نقاط مختلف استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، سید علی میرزایی در گفتگو با خبرنگار ما درباره طرح فعالیت این گروه های جهادی در برنامه رزمایش خدمت گفت: این فعالیت ها که با اعزام 80 گروه جهادی به مناطق مختلف شهر و حاشیه شهر قم از نهم شهریور ماه آغاز شده؛ تا بیست و نهم ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود:البته بر آنیم تا تعداد این گروه ها را به نام مبارک امام امیرالمومنین (ع) به 110 گروه برسانیم.

میرزایی درباره عرصه های خدمت این گروه های جهادی گفت: این عزیزان در عرصه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، درمانی و مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند و البته بخشی از فعالیت ها هم به آموزش اقتصاد مقاومتی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: این طرح به صورت محله محور و البته نقاط حاشیه ای شهر در مناطقی مانند شهر قائم، قمرود، جمکران، شش امامزاده، شیخ آباد، قلعه کامکار و محله شادقلی خان انجام می شود؛ در عین حال توزیع مانتوشلوار و همچنین کیف و لوازم التحریر نو ویژه سال تحصیلی جدید در 100 مدرسه حاشیه شهر و با مشارکت آستان قدس رضوی در دستور کار قرار دارد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com