کد خبر ۶۵۴۴۷ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۱
امام جمعه قم:

اخلالگران اقتصادی و محتکران همدست دشمن هستند

امام جمعه قم گفت: در انتقاد از حاکمیت باید به گونه‌ای رفتار کرد و سخن گفت که در مسیر جنگ رسانه‌ای دشمن مبنی بر ناکارآمدی جمهوری اسلامی قرار نگرفت.



قم - خبرنگار کیهان:

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم که با حضور گسترده مردم انقلابی این شهر در مصلای قدس برگزار شد، افزود: سوءتدبیر هست کسی هم منکر آن نیست اما نباید به بهانه این سوءتدبیرها عملا در نقشه جنگ رسانه‌ای دشمن قرار گرفت و جنگ تبلیغاتی آنها را با بزرگ‌نمایی و اغراق مدد رساند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان درخصوص حفظ و تقویت انسجام و وحدت قوای سه‌گانه و مردم و رابطه متقابل آنها با یکدیگر، تصریح کرد: یک پایه مهم و اساسی در نقشه عبور از مشکلات، وحدت و انسجام داخلی است، لذا نباید به جان هم بیفتیم و تفرقه و تشتت ایجاد کنیم که در این صورت نظام و کشور با اقتدار بیشتری از موانع عبور خواهد کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به کشف انبارهای پر از کالاهای احتکار شده و نیز برخی اخلال‌گری‌های اقتصادی توسط عده‌ای سودجو گفت: قوه قضائیه باید با قدرت به وظیفه خود در برخورد با این عناصر عمل کند که البته این کار شروع شده است و مردم منتظر اقدامات جدی قوه قضائیه در این عرصه هستند و از همه مهم‌تر آنها منتظر برخورد با دانه‌درشت‌هایی هستند که با رانت سیاسی یا اطلاعاتی اقتصاد کشور را با اخلال جدی مواجه کرده‌اند.
امام جمعه قم افزود: ممکن است برخی با گرفتن مزد از دشمن به اخلال‌گری در عرصه اقتصاد پرداخته باشند و ممکن است که تنها با هدف سودجویی بوده باشد اما در هر حال باید بدانند که هم محتکرکننده کالا و هم اخلال‌گر اقتصادی همدست دشمن هستند و باید به اشد مجازات برسند.
وی اجلاسیه اخیر خبرگان را نیز مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: موضوعاتی که در این اجلاسیه مورد بررسی قرار گرفت نشان داد خبرگان ملت نیز همواره در کنار ملت ایستاده و پیگیر مشکلات آنها مخصوصا مشکلات معیشتی پیش آمده هستند.
آیت‌الله حسینی بوشهری همچنین با اشاره به اجلاس سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه گفت: برگزاری این اجلاس در آستانه آغاز عملیات آزادسازی آخرین بخش از خاک سوریه که در دست تروریست‌ها است، استراتژیک بودن آن را نشان می‌دهد و اتحاد این سه کشور انشاءالله به آزادسازی ادلب منجر خواهد شد.امام جمعه قم در پایان خطبه دوم به اختلافات و درگیری‌ها در برخی شهرهای عراق اشاره کرد و اظهار داشت: اختلاف و درگیری نقشه دشمنان ملت عراق است، بخصوص وقتی که می‌بینیم این دودستگی‌ میان گروه‌هایی از شیعیان است. وی تصریح کرد: حشدالشعبی عراق این کشور را از چنگ‌اندازی تروریست‌ها نجات داد و با تقدیم جان، عراق را از نابودی حفظ کرد لذا باید حرمت و کرامت آن حفظ شود تا دشمنان این کشور مجددا به خباثت و تجاوز طمع نکنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com