کد خبر ۶۵۴۹۷ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
با شکایت نهاد ریاست جمهوری و استانداری قم؛

پنج نفر از طلاب برگزار کننده تجمع اعتراضی فیضیه بازداشت شدند!

دولت روحانی از مضمون احتمالی یک پلاکارد، انواع استفاده‌ها و مظلوم نمائی‌ها را برای فرار از مسئولیت و پاسخگوئی به ملت می‌کند و از مضمون احتمالی یک شعار، ‎پرونده‌ای "جنایی" استخراج کرده و با شکایت از 5 طلبه، عامل بازداشت آنها می‌شود!

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، به دنبال حواشی ایجاد شده در تجمع طلاب در فضیه، اخباری مبنی بر پیگیری موضوع توسط دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و قضائی منتشر شد که برگزار کنندگان و حاملان شعارهای جنجالی تحت تعقیب قرار دارند.

 

روز گذشته بنابر اعلام کانال تلگرامی پایگاه خبری 598، با شکایت نهاد ریاست جمهوری و همچنین استانداری قم، پنج نفر از طلاب برگزار کننده تجمع اعتراضی فیضیه بازداشت شدند!

 

بر اساس این گزارش، پنج نفر از طلاب فعال در تجمع مرداد ماه فیضیه که در اعتراض به نابسامانی‌های اقتصادی برگزار شده بود توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شدند.

 

598 در ادامه از آزادی یکی از این پنج طلبه بازداشت شده، ساعاتی پس از احضار و بازداشت خبر داده است.

 

این اقدام با شکایت نهاد ریاست جمهوری به بهانه تهدید رئیس جمهور به قتل! با انتشار یک مصرع شعر توسط یکی از حاضرین در تجمع قانونی طلاب صورت پذیرفته است.

 

این در حالی است که حسن روحانی، رئیس جمهور، روز گذشته در جشنواره شهید رجایی، با اشاره به اینکه دولت در صف مقدم جنگ با امریکا و اسرائیل ایستاده است، گفت: «در این شرایط از همه احزاب، گروه‌ها، جناح‌ها، قوا و ارکان نظام می‌خواهم توجه داشته باشند که امروز نه روز گله و رقابت و نه خدایی نکرده روز "انتقام" است بلکه امروز ما در میدان مبارزه هستیم»

 

این سخنان رئیس جمهوری و تاکیئد بر انتقاد پذیری و عدم برخورد با مخالفان در دولت دوازدهم، در حالی است که نهاد ریاست جمهوری و تیم رسانه‌ای دولت از مضمون احتمالی یک پلاکارد، انواع استفاده ها و مظلوم نمائی ها را برای فرار از مسئولیت و پاسخگوئی به ملت می‌کنند!

 

در ادامه عملیات‌روانی حلقه مشاوران روحانی و معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری، شاهد هستیم که برای منافع سیاسی دولت، از مضمون احتمالی یک شعار چگونه در ساختن یک پرونده "جنائی" توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری، بهره‌بردای می‌کنند!

 

گفتنی است که خبر بازداشت 5 نفر از طلاب قم، با واکنش‌های متفاوتی از سوی برخی چهره‌ها و رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مواجه بوده است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com