کد خبر ۶۵۵۳۳ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
شهردار منطقه چهار قم عنوان کرد؛

احداث فاز سوم بلوار زائر تا بیمارستان امام رضا(ع)

متین فر شهردار منطقه چهار قم گفت: با راه‌اندازی فاز سوم بلوار زائر یک کیلومتر دیگر از مسیر بلوار باقی مانده تا بلوار به کوچه۴۲ بلوار غدیر و مسیر بیمارستان امام رضا(ع) متصل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)؛ مجید متین‌فر شهردار منطقه چهار قم  با بیان اینکه در ماه‌های اخیر در حوزه احداث شوارع چند خیابان اصلی در منطقه چهار احداث شد،گفت: از جمله این پروژه‌ها بلوار حضرت خدیجه(س) حدفاصل میدان مرجعیت و بلوار پیامبر اعظم(ص) است که کمک خوبی به کاهش ترافیک محدوده کرد.

 

شهردار منطقه چهار قم عنوان کرد: با احداث این بلوار افرادی که از محدوده منطقه می‌خواهند به سمت میدان 72 تن و تهران حرکت کنند دیگر نیازی نیست وارد هسته مرکزی شهر شوند و از این بلوار می‌توانند وارد مسیر میدان ولیعصر(عج) و کمربندی امام علی(ع) شده و به میدان 72 تن دسترسی پیدا کنند.

 

وی بیان کرد: یک کیلومتر دیگر از مسیر بلوار زائر باقی مانده تا بلوار به کوچه 42 بلوار غدیر و مسیر بیمارستان امام رضا(ع) متصل شود که در مرحله اخذ پیمانکار است و این پروژه به صورت دو بانده تا این کوچه ادامه خواهد یافت.

 

متین فر با بیان اینکه بلوار زائر دیگر پروژه‌ای است که در منطقه به سرانجام رسیده است،اضافه کرد: این بلوار حدفاصل پل انقلاب تا ورودی شهرک قدس و شهاب گازسوز به طول هزار و 700 متر آماده بهره‌برداری شده است و ادامه مسیر نیز با رفع مشکلات با شرکت آب و فاضلاب در دستور کار منطقه است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com