کد خبر ۶۵۵۳۸ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹
همزمان با آغاز محرم؛

رادیو محرم در قم آغاز به کار کرد+ لینک رادیو محرم

رادیو محرم طی مراسمی با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله سعیدی و حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری در شهر مقدس قم آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم؛ مراسم آغاز به کار رادیو محرم عصر امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، حجت‌الاسلام والمسملین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی دیگر از مدیران استانی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف با اشاره به اینکه ماه محرم سرمایه شیعه است، اظهار کرد: نویسندگان، خطبا، شاعران و همه فرهیختگان و نخبگان باید برای ترویج فرهنگ عاشورا ترویج کنند و سهم رسانه ملی در این میان از همه بیشتر است.

 

وی با بیان اینکه چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، اضافه کرد: طی این سال‌ها فرهنگ محرم و عزاداری در ایران اسلامی پر رنگ‌تر شده، اما از آسیب‌ها و شبهات دشمنان نیز دور نبوده است به همین علت رادیو محرم برای پاسخ به بخشی از نیاز‌های دینی جامعه راه‌اندازی شده است تا به صورت ۲۴ ساعته از هم‌اکنون تا پایان ماه محرم به برنامه‌ها و موضوع‌های مرتبط با محرم بپردازد.

 

تونه‌ای خاطرنشان کرد: رادیو محرم با استفاده از ظرفیت علما و کارشناسان دینی طی ماه محرم‌الحرام برای ارائه محتویات دینی مورد نیاز جامعه تلاش خود را خواهد داشت.

 

همچنین، در این مراسم آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید جهان شیعه و حمیدرضا شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی به ایراد سخن پرداختند.

 

گفتنی است، قرائت آیات قرآن کریم توسط مهدی فروغی از قاریان بین‌المللی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده از مداحان اهل‌بیت (ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.


برنامه های رادیو محرم بر روی موج اف- ام ردیف 95/5 مگاهرتز پخش می شود، همچنین شنوندگان از طریق اپلیکیشن ایران صدا و گیرنده های دیجیتال می توانند شنونده رادیو محرم باشند.

 

برای شنیدن رادیو محرم روی لینک زیر کلیک کنید.

لينک راديو محرم 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com