کد خبر ۶۵۵۸۹ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷
از سوی سردار آقاخانی؛

فرمانده جدید انتظامی شهرستان قم معرفی شد

سرهنگ مراد حسین جعفریان به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قم معرفی و از خدمات سرهنگ دیده ور قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم؛ سردار  آقاخانی،فرمانده انتظامی استان قم در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قم که در سالن همایش های سازمان ملی جوانان استان و با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین، مراجع قضائی، نیروهای مسلح و جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ هادی دیده ور فرمانده اسبق شهرستان قم، سرهنگ مرادحسین جعفریان را به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قم معرفی کرد.

 

سردار آقاخانی به مقوله پیشگیری از جرایم در سطح شهرستان، توجه به حقوق شهروندی، ارتقاء تعاملات با دستگاه قضائی، ارتباط تنگاتنگ با مجموعه سازمان‌های استان، ارتباط منسجم با بیوت آیات عظام، مراجع تقلید، روحانیت معزز و سایر نیروهای مسلح در استان و همچنین ارتباط مستمر با مجموعه اعضای شورای تامین و بالا بردن فرهنگ قانون مداری را از وظایف فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد.

 

سردار عبدالرضا آقاخانی در ادامه به اولویت‌های ابلاغی ناجا از جمله توجه به کلانتری ها و پاسگاه ها، مقابله با قاچاق کالا و ارز، مقابله با جرایم و آسیب های اجتماعی و کاهش تصادفات ،توجه و مقابله با مواد مخدر، ارتقاء معنویت و مدیریت جهادی و ابتکار و نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی تاکید کرد.

 

رضا سیار، فرماندار شهرستان قم نیز در این جلسه اظهار کرد: مجموعه ناجا و مقامات قضائی کاملا با هم هماهنگ هستند، امروز فضای مجازی آسیب‌های زیادی به همراه داشته است که در مجموعه ناجا با ابزار و تکنولوژی جدید در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده است.

 

در پایان مراسم نیز با تقدیر از سرهنگ هادی دیده ور، فرمانده اسبق انتظامی شهرستان قم، سرهنگ مرادحسین جعفریان به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قم معرفی شد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com