کد خبر ۶۵۵۹۴ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶
مدیرکل روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد قم:

دانشگاه آزاد قم با ۱۳ هزار دانشجو، جزو بزرگترین دانشگاه‌های این استان است

مدیرکل روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد قم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با داشتن ۱۳ هزار دانشجو در قم، جزو بزرگترین دانشگاه‌های حضوری این استان محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شریف ملکوتی مدیرکل روابط‌ عمومی و حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به نقش مؤثر روابط‌ عمومی‌ها در تبیین رسالت دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: روابط‌ عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با معرفی ظرفیت‌های عظیم علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه به جامعه، نقش مؤثری در تبیین رسالت‌های این دانشگاه داشته باشند.

ملکوتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و واحد قم نیز با داشتن ۱۳ هزار دانشجو در قم، جزو بزرگترین دانشگاه‌های حضوری این استان محسوب می‌شود.

مدیرکل روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد قم خاطرنشان کرد: متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، می‌توانند پس از اعلام نتایج با در دست داشتن مدارک شناسایی در این واحد دانشگاهی ثبت نام کنند.

وی از تشکیل ستادی برای تسهیل ثبت نام متقاضیان در دانشگاه آزاد اسلامی قم خبر داد و بیان کرد: استفاده از اپراتور‌های قوی‌تر و سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب، استقرار مسئول اتباع خارجی، مسئول ستاد شاهد و ایثارگر، خدمات پیش‌خوان دولت و پست‌بانک در سالن ثبت نام از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی ستاد ثبت نام دانشگاه است.

ملکوتی با بیان اینکه ستاد ثبت نام بر دریافت اصل مدارک متقاضیان اصرار دارد، افزود: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم هم تأکید کرده است تا هر فردی با هر توانی بتواند در این واحد دانشگاهی ثبت نام کند.

مدیرکل روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد قم در پایان از برگزاری مانور فرآیند ثبت نام با حضور همه مسئولان ثبت نام در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود فرآیند ثبت‌نام متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم، به‌ صورت شایسته انجام شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com