کد خبر ۶۵۵۹۹ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۳

تشکیل 13 کارگروه برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن‌های چهلمین سال انقلاب در قم

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از تشکیل 13 کارگروه برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن‌های چهلمین سال انقلاب در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، نصرت‌الله لطفی در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که عصر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صرفاً بزرگداشت دهه فجر انقلاب نیست بلکه برنامه‌ای بلند از فجر 96 تا فجر 97 بوده است.

وی با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین استانی گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید همکاری‌های بیشتری بین دستگاه‌های استانی برای مبارزه و مقابله با توطئه‌های دشمنان صورت گیرد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تأکید بر وضعیت ویژه کشور در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی عنوان کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید باور درستی از شرایط وضعیت غیرعادی کشور داشته باشیم.

لطفی با اشاره به برخی ابعاد دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ابراز کرد: دشمن با توطئه‌های ترکیبی خود درصدد جبران هزینه 7 میلیارد دلاری خود در منطقه خاورمیانه است تا از این طریق بخشی از ناکامی‌های خود را جبران کنند.

وی با هشدار نسبت به توطئه‌های دشمنان عنوان کرد: ایجاد فضای یاس و ناامیدی هدف عمده دشمنان در شرایط فعلی بوده و تغییر شرایط فعلی نیز صرفاً با کار جهادی ممکن است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: باید در کنار اقدامات فرهنگی برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بخش آیینی و اقدامات سنتی نیز اقدامات مورد نظر انجام شود.

لطفی اهمیت حفظ و تقویت انقلاب اسلامی را موردتوجه قرار داد و گفت: در منطق اسلام هیچ واجبی واجب‌تر از حفظ اسلام نیست، بنابراین باید برای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی مسئولان از تمام ظرفیت‌های قانونی و حقوقی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 13 کارگروه اصلی تشکیل‌شده تا اقدامات لازم  را انجام دهند، تدوین دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسخگویی به شبهات و ارائه کارنامه چهل‌ساله انقلاب از مهم‌ترین محورهای فعالیت کارگروه‌های 13 گانه است.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌ای دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی ابراز کرد: بیش از 300 شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای مشغول شبه افکنی و سم‌پاشی بر علیه انقلاب اسلامی است، از ابتدای سال جاری 90 شبکه جدید معاند تأسیس‌شده است.

لطفی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: علی‌رغم بیکاری و فقر گسترده موجود در جامعه کارنامه انقلاب اسلامی کاملاً درخشان است و می‌توان بر مبنای آن از افتخارات نظام سخن گفت.

وی ابراز کرد: هدف دشمن از فتنه 88 ایجاد ناامنی و گسترش آن به تمام کشور بود که با اطلاع‌رسانی دقیق و درست به مردم توطئه‌های دشمنان راه به جایی نبرد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: بیش از 80 درصد از جمعیت کشور را افرادی را تشکیل می‌دهد که دوران انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند، مردم با شناخت و آگاهی درست و با حضور پررنگ خود درصحنه‌های مورد نیاز می‌توانند پاسخ دشمنان انقلاب اسلامی را بدهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com