کد خبر ۶۵۶۰۱ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴
همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار میشود:

بهره برداری از باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس استان قم همزمان به دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، احمد حسینی عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل‌ساله انقلاب نقش مؤثری در درک اقدامات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

 

 وی با تأکید بر برخی از شبهه افکنی های عناصر استکبار جهانی در جهت تخریب چهره مقدس جمهوری اسلامی افزود: اگر قرار باشد پاسخگویی به شبهات و بیان دستاوردهای انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب به‌درستی صورت گیرد باید برنامه‌ریزی دقیقی در 5 ماه مانده به دهه فجر انجام شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به زمان افتتاح باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس پس از چند سال تأخیر در بهره‌برداری از این طرح مهم استانی گفت: باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس همزمان به دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

حسینی با اشاره به برخی از ویژگی‌های مثبت باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس تأکید کرد: افتتاح این موزه می‌تواند گامی عملی در مسیر معرفی دستاوردها و کارنامه درخشان انقلاب اسلامی داشته باشد.

 

وی با بیان برخی از مصادیق دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی تصریح کرد: بیان دستاوردها و پاسخ به شبهات دشمنان در قبال انقلاب اسلامی باید به صورت همیشگی در طول سال ادامه داشته باشد و نباید این حرکت مهم صرف در دهه فجر خلاصه شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به مجاهدت‌های تمام شهیدان در مسیر شکوفایی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید در کنار بیان دستاوردهای انقلاب، برنامه‌ای نیز برای تجلیل و یادبود از خالقان و افراد تأثیرگذار در انقلاب در نظر گرفته شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز برنامه‌های این اداره کل ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در حوزه ورزش برنامه‌هایی متنوعی در نظر گرفته‌شده که بخشی از این برنامه‌ها را پروژه‌های ملی تشکیل داده است.

 

حسن عابدی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان مباحث فرهنگی و اجتماعی در اولویت نخست قرار دارد تا با برگزاری کارگروه‌ها و ستاد ساماندهی جوانان برنامه‌های  این ستاد به دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد انقلاب ارسال شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com