کد خبر ۶۵۶۰۸ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
رئیس شورای اسلامی شهر قم خبر داد؛

جاده فیروزه ای در قم ساماندهی می شود

جلالی گفت:مسیر پیاده روی حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران تحت عنوان جاده فیروزه ای ساماندهی می شود.

جاده فیروزه ای در قم ساماندهی می شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛جلالی ،رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:ساماندهی مسیر پیاده روی بین حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران با عنوان جاده فیروزه ای در دستور کار شهرداری قم است.

وی افزود: تحول در فضای شهری قم برای همه مشخص است و فضای این شهر در حال توسعه است، نظافت شهری در قم قابل قبول است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: طرح ساماندهی محوطه کوه خضر با هماهنگی با سازمان اوقاف در حال اجرا است، همچنین پیگیری شورای اسلامی شهر قم منجر به جمع آوری دیوار حائل منطقه شهر قائم شد، اجرای طرح چله سرو و تعیین یک روز به نام روز قم در دستور کار این شورا قرار دارد.

جلالی خاطرنشان کرد: پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع یک پروژه جامع است که وظیفه اجرای این پروژه بر عهده سازمان اوقاف است، البته شهرداری قم به اجرای آن کمک می‌کند و امسال در بودجه شهرداری، مبلغ پنج میلیارد تومان برای پروژه توسعه مزار امامزاده موسی مبرقع اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به وضعیت سالن‌های ورزشی در دست احداث در شهر قم اظهار کرد: احداث هشت سالن ورزشی از سال گذشته توسط شهرداری قم آغاز شد که پیگیر اتمام احداث این سالن‌ها و بهره برداری از آن‌ها هستیم، همچنین تجهیز 28 مسجد شهر قم به وسایل ورزشی با همکاری شهرداری صورت گرفت.

جلالی با اشاره به وضعیت ساماندهی صنوف شهر قم اظهار کرد: ساماندهی این صنوف در حال صورت گرفتن است و بخشی از آهن فروشان قم به شهرک صنوف انتقال پیدا کردند، همچنین شهرک خودرو هم در این شهر در حال احداث است.

وی پیگیری تحقق شهر هوشمند را سیاست شورای اسلامی شهر قم دانست و تصریح کرد: در این راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری قم تشکیل شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com