کد خبر ۶۵۶۱۲ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵
در گفتگو با حجت الاسلام صادقی مطرح شد؛

احضار و بازداشت ما به علت شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری بود/ دادگاه ویژه موضوع را محترمانه و مسئولانه پیگیری کرد

حجت الاسلام صادقی در خصوص علت این احضار بیان داشت: به دنبال حواشی مطرح شده در تجمع مدرسه فیضیه و شکایت مطرح شده توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تعدادی از طلاب برگزار کننده؛ دادگاه ویژه روحانیت بنده را احضار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، به دنبال شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تعدادی از طلاب تجمع کننده در مدرسه فیضیه، در تاریخ ۹۷/۰۶/۱۷ تعداد ۵ نفر از طلاب توسط دادگاه ویژه روحانیت قم احضار و بازداشت شدند و موضوعاتی در فضای مجازی مطرح شد و در خصوص مباحث مطرح شده گفتگویی با حجت الاسلام صادقی یکی از طلاب بازداشت شده انجام شده است که در ادامه می آید.


حجت الاسلام صادقی در خصوص علت این احضار بیان داشت: به دنبال حواشی مطرح شده در تجمع مدرسه فیضیه و شکایت مطرح شده توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تعدادی از طلاب برگزار کننده؛ دادگاه ویژه روحانیت بنده را احضار کرد. طبق روال عادی و قانونی افراد بصورت مکتوب احضار می شوند که برای حفظ شان و احترام بیشتر بصورت تلفنی و محترمانه انجام شد تا جهت روشن شدن ابهامات و پیگیری شکایت دولت در دادگاه ویژه روحانیت حاضر شوم.


وی افزود: بنده نیز پس از حضور در دادگاه ویژه روحانیت، به کلیه سوالات بصورت شفاف پاسخ دادم چون تخلفی را هم انجام نداده بودیم و هیچ قصدی بر توهین و تهدید کسی را نداشتیم. آنها نیز کاملا محترمانه و مسئولانه موضوع را پیگیری کردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com