کد خبر ۶۵۶۱۸ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

956 کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان قم از کشف 956 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس های مبارزه با مواد مخدر استان قم و غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عبدالرضا آقاخانی" اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر تریاک مشخص شد، رابط یک باند قاچاق مواد مخدر مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر را از یک استان جنوبی کشور به قم منتقل و در سوله‌ای دریکی از جاده‌های روستایی نگهداری می‌کند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله ضمن هماهنگی قضائی، تیم مشترکی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و غرب تهران به محل موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در این رابطه یک دستگاه خودروی پژو پارس دریکی از میادین شهر قم شناسایی و مأموران به تعقیب نامحسوس خودرو موصوف تا محل دپو مواد مخدر پرداختند.

سردار آقاخانی گفت: سرانجام مأموران متهم را که قصد بارگیری مواد مخدر در خودرو پژو و خروج از سوله را داشت دستگیر و طی بازرسی از داخل سوله و خودرو مذکور درمجموع حدود 956 کیلو و 300 گرم تریاک در قالب 91 بسته کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پی گیری برای دستگیری سایر متهمان احتمالی ادامه دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com