کد خبر ۶۵۶۲۷ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲

نماینده قم در لیگ یک فوتسال به تساوی رضایت داد

تیم فوتسال الماس شهر در لیگ دسته اول به تساوی برابر نماینده مشهد رضایت داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، در هفته دوم سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور الماس شهر قم به مصاف هپلکس رضوی مشهد رفت و در پایان با تساوی رضایت دادند.

با توجه به اینکه این مسابقه نخستین دیدار الماس شهر در لیگ یک محسوب می‌شد اما حدود 150 تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و استقبال چندانی از مسابقه نشده بود.

در حالی‌ که بازیکنان نماینده قم شالوده‌ای از فواصل گذشته هستند اما در نیمه نخست عملکرد چشمگیری را از خود به نمایش نگذاشتند و با حساب سه بر دو مغلوب شدند.

دو گل الماس شهر را ابوالفضل میرزاییان وارد دروازه حریف کرد تا اختلاف گل کمتر شود اما با بی‌دقتی فوتسالیست‌های قمی بار دیگر مشهدی‌ها پیش افتادند و با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شرایط تفاوت چندانی نکرد و قمی‌ها به بازی فیزیکی روی آوردند تا شاید از این طریق بتوانند نتیجه را جبران کنند تا اینکه محمد فلامرزی گل سوم را از خط دروازه هپلکس عبور داد تا امید به اردوی قمی‌ها بازگشته و انگیزه بیشتری برای بازی داشته باشند.

در نهایت تلاش دو تیم برای به ثمررساندن گل بی‌فایده بود و در پایان به تقسیم امتیازات رضایت دادند و نماینده قم با همین یک امتیاز در رده هشتم جدول گروه خود باقی ماند.

لیگ دسته اول فوتسال کشور در دو گروه 9 و 8 تیمی پیگیری می‌شود که الماس شهر به‌عنوان تنها نماینده استان قم در این دوره در گروه نخست قرار گرفته است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com