کد خبر ۶۵۶۳۵ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰

صبا و راه آهن یک گام تا سقوط به لیگ دسته سوم

مسئول لیگ دسته دوم سازمان لیگ فوتبال تایید کرد که اگر صبا و راه آهن در هفته دوم مسابقات شرکت نکنند به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

شفیعی: صبا و راه آهن در هفته دوم لیگ شرکت نکنند، به لیگ دسته سوم سقوط خواهند کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران در حالی برگزار شد که ۲ تیم قدیمی فوتبال ایران (صبای قم و راه آهن) در این لیگ حضور دارند، اما بنا بر مشکلاتی همچون مالی، کمبود بازیکن و ... در هفته نخست در محل مسابقه حاضر نشدند تا به ترتیب رو در روی مس شهر بابک و مقاومت تهران با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شوند و حالا یک گام تا سقوط به مرحله نخست لیگ دسته سوم فاصله دارند.

هفته دوم رقابت‌های لیگ ۲ فوتبال ایران شنبه - یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و راه آهن باید به مصاف شهرداری بم کرمان برود و صبا هم رو در روی تیم بعثت کرمانشاه قرار گیرد.

مهرداد شفیعی، مسئول لیگ دسته دوم سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ما در این باره اظهار کرد: ۲ تیم راه آهن و صبا در چارچوب هفته نخست لیگ دسته دوم مقابل مس شهر بابک و مقاومت تهران حضور نیافتند و نتیجه بازی‌هایشان طبق مقررات ۳ بر صفر به سود حریف خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: پرونده این ۲ تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و اگر بازیکنان و کادرفنی این ۲ باشگاه هفته آینده در مسابقات حاضر نشوند، طبق مقررات از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد و به مرحله نخست لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

مسئول لیگ دسته دوم سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان گفت: تا این لحظه مسئولان این ۲ تیم برای ثبت قراردادها، وضعیت تیمی و ... به سازمان لیگ مراجعه نکردند و وجود خارجی ندارند، البته زمان نقل و انتقالات لیگ دسته دوم تا روز ۱۰ مهرماه است.

گفتنی است، لیگ دسته دوم در حال برگزاری با ۲۸ تیم است و در صورت حضور نیافتن صبا و راه آهن در هفته دوم، تعداد تیم‌های حاضر به ۲۶ می‌رسد.

بیشتر بخوانید:تیم صبای قم در آستانه ی انحلال پذيرايی صبای قم از بادران تهران مدیر عامل تیم فوتبال صبای قم مشخص شد

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com