کد خبر ۶۵۶۷۴ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم عنوان کرد؛

۴ مدال رنگارنگ حاصل کار دختران رزمی کار قمی

یزدی گفت:مسابقات کیک بوکسینگ SKF بانوان کشور در شیراز برگزار شد و تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها موفق شد با ۴ مدال در رده‌های سنی مختلف به کار خود پایان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی یزدی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت:مسابقات کیک بوکسینگ SKF بانوان کشور در شیراز برگزار شد و تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها موفق شد با ۴ مدال در رده‌های سنی مختلف به کار خود پایان دهد.

وی اضافه کرد: این مسابقات با حضور ۳۸۰ رزمی کار از ۱۵ استان کشور برگزار شد و تیم اعزامی قم در رده سنی نونهالان توسط مهسا موسوی با امتیاز ۹.۵ به مقام سوم و مدال برنز دست یافت و در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم، مریم داور پناه با ۴ پیروزی برابر استان‌های چهارمحال بختیاری، تهران، کرمان و کهگیلویه بویراحمد و شکست در برابر فارس میزبان مقام سوم و برنز را کسب کرد.

یزدی تصریح کرد: همچنین در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم فاطمه الطایی با ۳ پیروزی در مقابل نمایندگان کرمانشاه، فارس و تهران و شکست در دیدار پایانی به مدال نقره بسنده کرد تا پرونده حضور تیم قم در استان فارس با ۳ برنز و یک نقره بسته شود.

وی با اشاره به حضور بانوان رزمی کار قمی در مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در مشهد بیان کرد: هجدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در بخش بانوان در سالن شهید کوشه‌ای مشهد برگزار شد و تیم چهار نفره بانوان استان قم توانست یک مدال طلا و دو برنز کسب کند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: زینب قنبری در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم جوانان مدال طلا، غزل نیکو زاد در وزن منفی ۴۳ کیلوگرم نوجوانان مدال برنز و معصومه تفویضی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم نوجوانان مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم بزرگسالان، جمیله حسینی با ۳ پیروزی در مقابل حریفانی از استان‌های تهران، فارس و کهگیلویه بویراحمد و شکست در مقابل نماینده استان خراسان جنوبی به مدال برنز دست پیدا کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com