کد خبر ۶۵۶۹۲ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۶

وقتی فوتبال قم برای سایر تیم‌ها زنگ تفریح می‌شود؛ 20 گل خورده تنها در سه بازی

در دو هفته اخیر سه بازی مهم فوتبال در رده سنی پایه در قم به ثمر رسیده و نمایندگان استان درمجموع 20 گل را دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، گل‌باران، آتش‌بازی کلماتی که برای تیتر رسانه‌ها بسیار زیبا است که اغلب اوقات در سفر تیم‌ها به قم رقم می‌خورد که جای بررسی دقیق و کارشناسی دارد و گفتن قصه تکراری نابودی سقوط صبا جایی برای گفتن ندارد اما جا دارد به آن اشاره شود که سقوط و انحلال این باشگاه در زمان مدیریت همین مدیران فعلی اتفاق افتاد و هیچ‌کس خم به ابرو نیاورد.

پس از سقوط تیم بزرگسالان صبا همه امیدها به تیم‌های پایه بود تا شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور بتوان مجدد در سطح نخست فوتبال کشور ظاهر شد و نام قم را به رخ همه کشید که به نظر می‌رسد، این موضوع فقط یک آرزو بود.

سه اتفاق ناگوار در فوتبال قم منجر شد تا همه متوجه شده که باید از این فوتبال قطع امید کنند، چراکه این راه مدیریت فعلی هیچ منزل و مقصود خاصی را دنبال نمی‌کند و هیچ مدیری برای آن‌وقت نمی‌گذارد تا عملکرد ضعیف آن را زیر ذره‌بین ببرد.

آخرین رویدادهای فوتبال قم در سه هفته اخیر نشان داد که این رشته نه‌تنها از سطح فوتبال دنیا بلکه از سطح کشور بسیار جامانده است و فعلاً باید خاطرات دهه شصت فوتبال قم را مرور کرد و گریز به حضور صبا در قم زد.

تیم جوانان صبای قم در هفته نخست لیگ برتر کشور برابر تیم نفت اهواز با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شد و هفته نخست خود را با ناکامی تلخی آغاز کرد اما همه گمان می‌کردند علت آن ناهماهنگی و عدم آمادگی بوده است.

تیم ملی جوانان زیر 16 سال ایران که در قم اردویی برپا کرده در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف تیم منتخب جوانان قم رفت، زمانی که نام منتخب می‌آید یعنی فوتبال قم تمام داشته‌های خود را رو کرده تا از حیثیت فوتبال شهر دفاع کند، اما در این مسابقه 11 بر صفر نماینده قم شکست خورد تا نشان دهد فاصله فوتبال پایه قم با کشور چقدر طولانی است و باید بیش از آن‌ها و کارشناسانه‌تر روی آن کار کرد تا در سال‌های آینده نتیجه بگیرد.

روز گذشته هم تیم امید صبا که به لطف سلب مسئولیت سال گذشته بی‌صدا و غریبانه، به لیگ یک سقوط کرده بود برابر سپاهان اصفهان با نتیجه شش بر صفر مغلوب شد.

به نظر می‌رسد تیم‌های قم به زنگ تفریحی برای سایر تیم‌ها تبدیل‌شده‌اند و هرگاه تیمی ازنظر روحیه دچار مشکل شود با به ثمر رساندن تعداد گل‌های بسیار زیاد می‌تواند در قم روحیه خود را به دست آورد.

در دو هفته اخیر 20 گل وارد دروازه نمایندگان قم شده و نکته جالب‌تر اینکه ما حتی نتوانسته‌ایم یک گل به حریف خود بزنیم تا از حیثیت فوتبال قم حداقل‌ترین دفاع را کرده باشیم.

زمان بسیار زیادی می‌گذرد که فوتبال قم در اغماء و متولیان آن در خواب عمیق به سر می‌برند، به نظر می‌رسد آن‌ها کمر به نابودی این رشته در قم بسته‌اند تا در چند سال اخیر تنها چند ورزشگاه از فوتبال این شهر به یادگار بماند.

بارها تذکر عملکرد ضعیف مجموعه هیئت فوتبال استان قم به اداره کل ورزش رسیده اما گوش شنوایی برای بررسی آن وجود ندارد اما هیچ‌کس نمی‌داند بی‌اعتنایی به این مسئله موجب می‌شود تا آن‌ها نیز متهم به نابودی و هم‌دستی با مدیران فعلی شوند.

گزارش: رضا سپاهی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com