کد خبر ۶۵۷۴۸ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰

مسابقات هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور با حضور 10 استان در اراک برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه مسابقات هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور با حضور 10 استان در اراک برگزار شد گفت: اراک مقام نخست مسابقات هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور را کسب کرد.

عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به نتایج مسابقه هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور اظهار داشت: این مسابقات که با حضور 10 تیم  از استان‌های مرکزی، ایلام، لرستان، قم و همدان  و تعداد  80 ورزشکار با میزبانی هیئت هاکی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

وی افزود در هاکی دو نفر استان ایلام مقام نخست و استان قم دوم شد و در هاکی سه نفره اراک مقام نخست را به دست آورد و استان‌های لرستان و قم به ترتیب دوم و سوم شدند و در مینی هاکی استان همدان مقام نخست را به دست آورد و تیم‌های اراک و قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان  استان مرکزی تصریح کرد: در این بازی‌ها در هاکی سه نفره مهیار محمدی از اراک آقای گل و بهترین بازیکن شد.

حقدادی عنوان کرد: این در حالی است که در مینی هاکی سینا میرزایی از اراک آقای گل شد و در متین زمانی بهترین بازیکن مسابقات مینی هاکی جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه چهار از استان همدان شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com