کد خبر ۶۵۷۹۸ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
فرمانده سپاه استان قم مطرح کرد:

برخی می‌خواهند که القاء کنند که کشور به بن بست رسیده است که این گونه نیست

فرمانده سپاه استان قم گفت: این تحریم‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شد و در دوران جنگ تحمیلی هم شاهد این تحریم‌ها بودیم، اما اکنون برخی به توانمندی‌های داخلی برای مقابله با تحریم بی توجه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سردار غلامرضا احمدی  فرمانده سپاه استان قم پیش از ظهر امروز در رژه نیروهای مسلح استان قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) با اشاره به ویژگی‌های دوران دفاع مقدس اظهار کرد: این دوران یک مقطع درخشان تاریخ بود که موتور محرکه ای همچون استفاده از انگیزه‌های عاشورایی داشت، شهدا و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی برای اطاعت فرمان امام خمینی(ره) همه چیز خودشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی ادامه داد: جبهه اطاعت از ولی فقیه در برابر تجاوز تجاوزگران به سرکردگی آمریکا و عملگی صدام و شیوخ منطقه در دوران دفاع مقدس به وجود آمد.

فرمانده سپاه استان قم افزود: شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری ما توانستیم است، برخی می‌خواهند که القاء کنند که کشور به بن بست رسیده است که این گونه نیست. هفته دفاع مقدس یادگار امام خمینی(ره) است و در دوران جنگ تحمیلی شاهد اعتماد امام راحل به جوان‌های بیست و چند ساله برای فرماندهی لشکرهای نظامی بودیم و آن‌ها با سربلندی از امتحان خود خارج شدند.

احمدی تحریم‌ها را مربوط به دوران فعلی ندانست و تصریح کرد: این تحریم‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شد و در دوران جنگ تحمیلی هم شاهد این تحریم‌ها بودیم، اما اکنون برخی به توانمندی‌های داخلی برای مقابله با تحریم بی توجه هستند.

وی ادامه داد: مدیریت صحنه جنگ تحمیلی با آمریکا بود و این کشور به صدام برای مقابله با ایران امکانات داد، اکنون مرزهای ما برای درگیری با جبهه استکبار به دو هزار کیلومتری خرمشهر رسیده است. موتور محرکه نبرد مردم منطقه با مستکبران در زمان کنونی اندیشه‌های امام خمینی(ره) است و اکنون آمریکا اضمحلال خود را در منطقه می‌بیند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: آمریکایی‌ها سال گذشته 500 تن از پژوهشگران خود را به اربعین فرستاد، نتیجه این پژوهش‌ها این بود که اگر آمریکا فکری برای این راهپیمایی نکند، شیشه عمرش شکسته می‌شود و راهپیمایی اربعین صحنه قدرت شیعیان است.

وی خاطرنشان کرد: با سربلندی از آزمایش اقتصادی خارج می‌شویم و روسفیدی برای مقاومان به رهبری مقام معظم رهبری باقی می‌ماند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com