کد خبر ۶۵۸۰۱ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸

باند سارقان منازل قم، تهران و اصفهان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک باند سرقت منازل، گفت: متهمان اهل یکی از استان‌های غربی کشور بوده و به 18 فقره سرقت در 3 استان تهران، اصفهان و قم اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و وجه نقد با ارزش ریالی بالا از منازل مسکونی در قم، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت و با بررسی‌های انجام‌شده خودرو سارقان شناسایی شد.

وی گفت: سارقان با حضور در محله‌های بالای شهر منازل خالی را شناسایی و در فرصتی مناسب در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه مشخص شد خودرو پس از چندین مرحله معامله بین افراد مختلف، به صورت قولنامه‌ای به فردی سابقه‌دار فروخته‌شده و او نیز با 3 تن از دوستان سابقه‌دار ضمن تشکیل یک باند از شهرهای مختلف کشور سرقت می‌کنند.

درویشی گفت: سپس با ثبت مشخصات متهمان تحت تعقیب در سامانه پلیس آگاهی، افراد توسط پلیس اصفهان دستگیر و مأموران آگاهی استان قم با اخذ نیابت قضائی به استان مذکور اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه افراد مذکور اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدا منکر حضور در شهر قم بودند اما پس از مواجهه با ادله غیرقابل‌انکار، لب به اعتراف گشوده و به چندین مرحله حضور در شهر قم به قصد سرقت منزل و 18 فقره سرقت طلا و وجه نقد از منازل در قم، اصفهان و تهران اعتراف کرده که نهایتاً با تحویل به مرجع قضائی و صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com