کد خبر ۶۵۸۰۲ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
امام جمعه قم:

سازشکاران و مخالفان اقتدار نظامی در جبهه یزید هستند

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه کسانی که با اقتدار نظامی ایران مخالفت می‌کنند، در صف یزید هستند، گفت: آن‌هایی که در اندیشه خط سازش و خط سکوت هستند، بدانند که در جبهه یزیدی حرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد با اشاره به اینکه این رژه و رزمایشی که امروز در کشور اجرا می شود جلوه ای انتظار فرج حضرت مهدی(عج) است، اظهار داشت: امت ما امت منتظر، امتی دارای میراثی بزرگ همچون عاشوراست پس این مراسم ها در کشور ما یک عبادت است.

وی ادامه داد:در عصر غیبت هم باید برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) دعا ‌کنیم و هم با تقویت نظامی خودمان، دشمنان را در هراس بیاندازیم و کاری ‌کنیم که فکر ضربه زدن به نظام اسلامی را از سر بیرون کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه رزمایش های امروز جهت آمادگی مومنان برای زمان ظهور امام زمان(عج) و تنها نماندن ایشان است، گفت: عزاداری های مومنان نشان می دهد که اگر این امت در روز عاشورا حضور داشت نمی گذاشت امام حسین(ع) و اهلبیت او این گونه مظلوم باشد.

وی بیان داشت: امام حسین(ع) در جهان دو جبهه حق و باطل را به نمایش گذاشت و خط سومی در کار نبود، آن‌هایی که در اندیشه خط سازش و خط سکوت هستند، بدانند که در جبهه یزیدی حرکت می‌کنند، جبهه حسینی با اطمینان به یاری حجت خدا می‌رود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه کسانی که با اقتدار نظامی ایران مخالفت می‌کنند، در صف یزید هستند، خاطرنشان کرد: امروز که دنیا اقتدار کشورمان را می‌بیند و آرزوی ملاقات با ما را دارد اما نه مدیران کشورمان چنین اجازه ای دارند و نه مردم به آن‌ها چنین اجازه ای می‌دهند و این آرزو را به دل ترامپ می گذارند.

وی افزود: قدر اقتدار کشورمان را می‌دانیم و در برابر دشمن با اقتدار ایستادیم و به جبهه مقاومت که در مقابل دشمن ایستاده است درود می فرستیم و در کنار آنها هستیم و مرزهای مقاومت را تا ظهور حضرت مهدی(عج) گسترش خواهیم داد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com